Majoita sukulaisia jouluna. Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saga79

Aktiivinen jäsen
17.06.2005
1 045
0
36
Tilanne tämä: Mun sisko tulee joulun kahden lapsensa (18v ja 15v) ja poikaystävänsä kanssa äitilleni viettämään joulua. Äitini asuu kaksiossa, elikkä voi tulla ahdasta nukkua. Äitini itse pyysi siskon perheineen luokseen.

Me asutaan 500m päässä äitistä ja haluttais kuitenkin olla se aatto ihan meidän oman perheen kesken.
Äiti nyt sit kysyi et jos tekee tiukkaa nukkumisten kanssa et kun meil on vähän enempi tilaa (kolmio) et josko joku tulis sit meille yöks siskon porukasta.... Tokihan ne on rakkaita ja sukulaisia mut saako kieltäytyy jos ei taho? :/

Äitikin on sellanen hössöttäjä ja kun oli kai ollut enempi lasten ajatus et haluais joulun olla mummilla. ja ei ne kyl oo sellasia et hotelliin menis, kyllä ne lattialla nukkuu ihan mielellään. mut itelle tulee huono omatunto vaik ei ehkä pitäis...

jos mummo tulisi teille yöksi ja siskon porukka valloittaisi mummon kodin?

Ex (joka asuu yksin)lähtee naisystävälleen yöksi kun äitinsä ja siskonsa tulevat yökylään, päivät tietysti viettävät yhdessä.

Hmm.. Kyllähän sitä tieten voi kieltäytyä. Vaan en kyllä vois kieltäytyä, varsinkaan jos ovat sukulaisia ja rakkaita vielä. Jos kerran vaan tulisivat yöksi eivätkä koko aatoksi, niin olishan se oudon tuntusta jos sisko ja/tai siskon lapset eivät olisi tervetulleita.

Mekin ollaan juostu kaikki joulut sukulaisilta toisille, ettei kellekkään nyt varmasti tule paha mieli... Nyt sitten ajateltiin olla vaan me 3 kotona. Äiti tätä yövaihtoehtoa äänen mietti, tuskin on edes siskolle mitään puhunut. Mut jos sisko itse kysyy, en voi kieltäytyä.

Yhteistyössä