H
hei
Vieras
Mutta nyt mie päätin, että kun kerran työ muutkin (ja joo itseänikin ärsyttää), mäkin pistän itseni taas oman näköisekseni.
Aion kuitenkin olla vähän erilainen kuin työ... ei sillä, että teidän tavoissakaan (mitä täältä oon lukenu) on mitään vikaa, mut mut... en vaan usko, että mulla ne toimis, kun jaksaisin sitä ehkä jonkun viikon kaks.
Joten mun strategia onkin tämä: syön kaikkea sitä mitä normaalistikin (meillä syödään normaalisti ja nykyisin taas ihan normaalia perusruokaa - verrattain terveellistä perusruokaa vieläpä) MUTTA en koskaan syö itseäni ihan täyteen saakka. Aion syödä neljä kertaa päivässä ja jättää napostelun pois (hirveä tapa, pirulauta sitä, joka sen mulle opetti...).
Lisäksi palaan vanhoihin "rutiineihin", kun se vihdoin on mahdollista: alan taas liikkua. Pidän itsestäni niin paljon enemmän ja mulla on parempi olo, kun saan liikkua. Liikun normaalisti sen 4 kertaa viikossa (keskimäärin) tunnin verran hikiliikuntaa. ...tämä viimeinen vuosi on ollut remppoineen ja vammoineen poikkeustilanne... inhottava poikkeustilanne. '
Eli siis: lyhyesti: en aio laskea kaloreita, en jättää mitään pois (paitsi herkut saa kyllä jäädä nyt vähäksi aikaa hyvin HYVIN vähälle). Ajattelin luottaa maalaisjärkeen.
Mitäs luulette, laihdunko?