Mäkki on perseestä!!!Hese on IHQ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Birjo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Birjo"

Vieras
Kyllä täytyy myöntää että mcdonaldsin sapuska on hirveetä moskaa.
Kokeilin eilen syödä sitä grand big maccia ja meinas yrjö tulla :(
Hamppari haisee oikeasti oksennukselta.
sitten ne spessu hampparit,heh mitä moskaa.
Hesestä saa onneksi laadukkaita hamppareita ja rapeita raneja!
mäkki ei osaa tehdä edes raneja oikein ja ketsuppi maistuu paskalta.

Samanlaista syötäväksi kelpaamatonta moskaa myydään kummassakin. Silti käyn kaupunkiin päästessäni aina jommassakummassa :D

En kyllä menis hesenkään hamppareita laadukkaiksi sanomaan. :D Mutta hyvää moskaa se on. Mäkistä en tykkää, hampparit sairaan kuivia. Hesessä ne osaa laittaa majoneesia kunnolla. Nyt alkoikin tekemään mieli hesen juustohampparia..

Mäkki on ihan selvästi parempi ja meillä kukaan ei käy hesessä. Mäkki taitaa myös olla pikkaisen suositumpi maailmassa ja siitä sen näkee kenellä on parhaat burgerit yms. Mäkin burgerit paljon terveellisempiä ja vähemmän kaloreita ja enemmän makua.

[QUOTE="Birjo";30426315]
Hesestä saa onneksi laadukkaita hamppareita [/QUOTE]

:laugh:

Mielestäni kummankaan lafkan ruokia ei voi laadukkaaksi kutsua, mutta oma ääni menee mäkille. Ranskalaiset maistuvat siltä miltä pitääkin, ja erikoishampparit on välillä ihan hyviäkin.
Plus että sieltä saa niitä helposti syötäviä euron juustoja, kasa niitä on halpa pelastus laskuhumalassa :D

Minä heitän oman lusikkani soppaan ja kehun Burger Kingin hampurilaisateriaa loistavaksi vaihtoehdoksi.
Minun mielestä se oli parempaa, mitä mäkki ja hese yhteensä. Mies ei niinkään välittänyt mausta, mutta kehui ranskiksia. Niitä ranskalaisia jopa meidän nirso poikakin kehui hyvänmakuisiksi. Ei yleesä syö ranskiksia ollenkaan, kun ei pidä mausta.

Minä heitän oman lusikkani soppaan ja kehun Burger Kingin hampurilaisateriaa loistavaksi vaihtoehdoksi.
Minun mielestä se oli parempaa, mitä mäkki ja hese yhteensä. Mies ei niinkään välittänyt mausta, mutta kehui ranskiksia. Niitä ranskalaisia jopa meidän nirso poikakin kehui hyvänmakuisiksi. Ei yleesä syö ranskiksia ollenkaan, kun ei pidä mausta.

Nillä on kyllä hyvät ranet, mutta hamppareista en tykänny, liian raikkaita. Eli ei saa olla kasviksia mun hampparissa.

Yhteistyössä