Maksaako synnyttäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Useimmiten maksaa n 100-150? loppujen lopuks. Eli lähes ilmaistahan tuo on, mutta symbolinen maksu silti kerätään.

Joillakin hyppää sinne 600? jos joutuu pitkään olemaan, toiset synnyttää polikliinisesti ja hinnaks tulee 20-30?.

Alkuperäinen kirjoittaja vilpertti:
Useimmiten maksaa n 100-150? loppujen lopuks. Eli lähes ilmaistahan tuo on, mutta symbolinen maksu silti kerätään.

Joillakin hyppää sinne 600? jos joutuu pitkään olemaan, toiset synnyttää polikliinisesti ja hinnaks tulee 20-30?.

Ja joillakin se lysti ei maksa mitään kun kaupunki kustantaa .. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vilpertti:

ja olo mielellä maksan ku ruuanki saa sänkyyn jos on huonossa kunnossa. :)

Mul makso 120 e ja olin 3 päivää ja siitä 90 e oli miehestä joka asusti meidän kanssa perhehuoneessa synnytyksen jälkeen. Eli jos oisin ollu yksin ni 3 päivästä ois tullu vaan 30 e...

mulla ei maksanu yhtään mitään. olin siis Kuopion sairaalassa. odotin sitä laskua vaikka kuinka kauan, mutta ei oo kuulunu vieläkää mitään :) ja yli 1 v siitä on jo.

Yhteistyössä