Maksaisitko väristä 10-20e? Haalariasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Oon siis tänään kierrellyt kaupoilla ja katselin muun ohessa tytölle uutta toppahaalaria, kun vanha alkaa käydä naftiksi eli kokoa suurempaa. En sitten osannut päättää minkä ostaisisin, ostaisisinko nätin kalliimmalla vai vähemmän nätin halvemmalla :/ Esim. Remun haalarit olivat marketeissa 50e mutta vähemmän nättejä kuin lasten tarvikeliikkeissa, joissa ne maksoivat 60-70e tai sitten jonkun toisen merkkisen...

Niin ja toinen juttu on koko eli kun 86 on nafti ostanko automaattisesti 92 vai hukkuisiko tyttö 98 kokoiseen, joka varmaan menisi ensi syksynäkin sitten? Tietty parasta kait se olisi ottaa tyttö mukaan ja sovittaa... :/

Mä kyllä maksan väristä vähän enemmän. Mut kyllä se 20 ? on varmaan maksimi.
En esim. halua mustaa pukua meidän pojille ja niitä ois nyt kovasti tarjolla, halvallakin. Ostin siis vähän kalliimman ruskea-oranssin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Ostaisin sen mikä miellyttää silmää enemmän :D ja 98cm.

Mielenkiinnosta nytkin pakko kysyä, että miksi ostaa kokoa liian iso haalari? Ostatko säkin itsellesi kokoa isompia vaatteita kuin pitäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
No mä en kyllä maksaisi, ellei se halvempi väri olisi ihan hirveän ruma ja epäkäytännöllinen (esim liian vaalea likaantuu heti).

Oli niitä halvempiakin ihan ok, että menisi, mutta jotenkin houkuttelisi ostaa joku niistä näteistä.

Ja yleensä mä ostan vaatteet kirpparilta ja kun rahaa ei ylimääräistä ole, niin kymppikin tuntuu paljolta saati kaksi, mutta toisaalta, miksi ostaa kallis, jos se ei ole ihan mieleinen...
:/

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Ostaisin sen mikä miellyttää silmää enemmän :D ja 98cm.

Mielenkiinnosta nytkin pakko kysyä, että miksi ostaa kokoa liian iso haalari? Ostatko säkin itsellesi kokoa isompia vaatteita kuin pitäisi?

Lapselle tulee monesti ostettua kasvunvaraa, mutta kuinkahan paljon sitä uskaltaisi haalarissa olle, jottei ihan huku?

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Nytkis mikä puku sun tytöllä on profiilissa? :heart:

:D minymon toppa =)

Se on kiva, mistä niitä saa, saako muualta kuin tilaamalla... :ashamed:

niin on, tosi kiva, ja ei ollu kukaan uskaltanu suomeen ilmeisesti tilata :/ sen verran erikoinen väriyhdistelmä tuo sinappi-liila :D tanskasta tilattu...

niin on, tosi kiva, ja ei ollu kukaan uskaltanu suomeen ilmeisesti tilata :/ sen verran erikoinen väriyhdistelmä tuo sinappi-liila :D tanskasta tilattu...

Saako noita minymon vaatteita ylipäätään suomesta? Must toi väri on kiva, viel kivampi se ois värit toista päin :) Mul on joku ihme lila kausi menos :D

Puen lapseni aina vain sellaisiin mistä itse ja mieheni pidämme. Joten, anteeksi vain anoppi, sun tuomat vaatteet eivät ole makuumme. Ja tämä on meidän mielipide. Kauhistelkaa rauhassa!

Saako noita minymon vaatteita ylipäätään suomesta? Must toi väri on kiva, viel kivampi se ois värit toista päin :) Mul on joku ihme lila kausi menos :D

no sun lila kausi on oikeaan aikaan, kun keväällä tulee paaaaljon liilaa... :D ainakin bobos myllyssäkin myy minymoa, ja tuostakin haalarista oli siellä se varma vaihtoehto, eli ruskealla pohjalla vaaleanpunaiset pallot... =)

Mun mielestä 92 ja 98 välillä ei oo niin suurta eroa.
Omalla pojalla oli aikoinaan 92 ja suoraan 104. Yksi 98 oli ja se oli nafti.

Noissa pienissä kokoluokissa erot on mun mielestä aika pieniä. Tuolla 104-110-116 kokojen erot on huimia.

Meillä hypätty aina yhden koon yli, mä en tykkää yhtään jos lapsella just naftit vaatteet.
Näin meillä, muilla toisin :)

no sun lila kausi on oikeaan aikaan, kun keväällä tulee paaaaljon liilaa... :D ainakin bobos myllyssäkin myy minymoa, ja tuostakin haalarista oli siellä se varma vaihtoehto, eli ruskealla pohjalla vaaleanpunaiset pallot... =)

Pitää käydä kurkkaamas :D

Noissa pienissä kokoluokissa erot on mun mielestä aika pieniä. Tuolla 104-110-116 kokojen erot on huimia.

Meillä hypätty aina yhden koon yli, mä en tykkää yhtään jos lapsella just naftit vaatteet.

Samoin meillä =)

mie oon huomannut ihan saman asian. Kannattaa joskus kokeilla erikokoisten esim. haalreiden hihoja vastakkain, ni huomaa ettei niissä hirveesti eroja ole.

Yhteistyössä