Maksuhäiriömerkintä ja pankki (asiasta jotain tietävät neuvokaa!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Mulla tuli siis maksuhäiriömerkintä, joka on vissiin voimassa joko 2 vuotta tai sitten niin kauan että velka on maksettu (en ihan ole perillä asiasta).
Kuitenkin, miten tuo merkintä vaikuttaa jo olemassa olevaan asuntolainaan pankista (miehen kanssa yhteinen)? Ollaan menossa ens viikolla muuttamaan lainan korkoja (kun ne on kai nyt alhaalla?!), joten mietin vaan, että vaikuttaako tuo minun merkintäni jotenkin tuohon laina-asiaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jaa.. Olisko kannattanut pitää huoli ettei moista tule! Se kun ei tule yhden muistutuslaskun jälkeen!

Niin tiedätkö sä jotain asiasta??

Sen tiedän, että ainakin olet hiton tyhmä! :D

No joo, sen tiedän. Mutta sä et tiedä miks se on tullut, joten parempi pitää suunsa supussa! Varsinkaan, jos susta ei ole mitään apua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jaa.. Olisko kannattanut pitää huoli ettei moista tule! Se kun ei tule yhden muistutuslaskun jälkeen!

Niin tiedätkö sä jotain asiasta??

Sen tiedän, että ainakin olet hiton tyhmä! :D

No joo, sen tiedän. Mutta sä et tiedä miks se on tullut, joten parempi pitää suunsa supussa! Varsinkaan, jos susta ei ole mitään apua.

jo olemassa oleviin lainoihin ei vaikuta.
ei irtisano jos miehellä puhtaat luottotiedot.pankki voi ehdottaa lainan siirtämistä kokonaan miehen nimiin,muttei välttämättä sitäkään

Lainaehdot voidaan joutua neuvottelemaan uudestaan jos vaihdetaan korkoa. Lainaa käsitellään silloin uutena laina, esimerkiksi marginaali nousee. Teidän tapauksessa marginaali voi olla aika korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:
vaikuttaako tuo minun merkintäni jotenkin tuohon laina-asiaan...

Luultavasti vaikuttaa sillä tavalla, että pankki tulee nostamaan lainanne marginaalia jos aiotte vaihtaa euriboria.
Koska marginaali on asiakaskohtainen, pankin mielestä riski teidän kohdallanne on kasvanut (maksuhäiriö) ja marginaali nousee...

En tiedä tarkistavatko aina pankissa luottotiedot. Jos eivät, niin sitten asialla ei ole mitään merkitystä. Mutta jos tarkistavat, niin ihmettelisin, jos suostuisivat neuvottelemaan parempia lainaehtoja.

Olennaisintahan on pankin kannalta se, että se voi luottaa asiakkaan maksavan lainansa takaisin. Jos asiakas ei selviä muistakaan laskuistaan, se ei herätä luottamusta myöskään laina-asiakkaana.

Miehen tiedot ovat kuitenkin puhtaat ja laina on aina hoidettu asianmukaisesti, ei viiveitä tms. Ja olen perijöiden kanssa asian sopinut maksusuunnitelmalla, mutta halusivta silti käräjäoikeuden päätöksen asiaan.
Tottakai tiedän, että itse asiani olen sössinyt, mutta kuitenkin olen siitä jotain oppinut, ei ikinä mitään pikavippejä!!!!
Mutta katsotaan nyt mitä pankissa sanovat ja takaajatkaan eivät tiedä tästä asiasta, ainakaan vielä...
Täytyyköhän pankin ilmoittaa takaajille...

While causes mentioned earlier on have got significantly help e-commerce thrive, its advancement genuinely owes that to help it's convenience in addition to velocity. Most people believe it is a lot of problems running through retail store in order to shop to purchase their merchandise. This not just squanders their own period, but also their funds and work. Going shopping within authentic merchants find any desired product furthermore uses up one's methods like energy. With all the raging price ranges connected with assets nowadays-especially gasoline-it is just much more easy as well as an easy task to carry out the particular looking inside the ease of your household. Just about all you have to do is relax, rest, scroll vertical ones observe in addition to just click with the issue you choose. Along with this, you'll find internet sites of which possibly tell you the most beneficial offers so you don't need to check out yourself no matter if you happen to be getting a lot less than an individual covered. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg These kind of funds are forbidden to produce public offerings as well as are unable to advertise, so one of these must bring in investors simply by recommendations, stockbrokers, investment decision counsellor, as well as instructors. Solely skilled purchasers or maybe certified investors can certainly buy a hedge pay for. These kind of people are needed to match lowest property along with profits thresholds to qualify. Backdrop information will be gathered with each and every prospective entrepreneur to make certain these people satisfy the certification for an entrepreneur or consumer.

Yhteistyössä