Hae Anna.fi-sivustolta

Maku pois.

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Ihmettelijä., 20.09.2006.

1. Ihmettelijä. Vierailija

On suorastaan surullista kuinka hyvästä ja hauskasta palstata on tullut näin mitäänsanomaton.
    Satunnainen palstalla piipahtelija saatoi lukea jos jotakin, mutta oli täällä asiaakain.
    Ennenkaikkea matkustustunnelma oli katossa.
    Huomenna alkava matkamme eräälle Kreikan saarista olisi antanut aiheen fiilistelyyn.
    Aikaisemmin se oli tällä palstalla mahdollista, mutta palstapoliisin liialllinen innokkuus on vienyt kirjoitus- ja fiilistely halut tyystin.

Olen todella pahoillani.

Muistelen teidän muutamien mukavia ja opastavia kirjoituksia Santorinin auringossa.

2. pian lähdössä Vierailija

Rekisteröinnin poisto vei palstalta mielekkyyden. Ja palstapoliisi toimii aika oudosti mielestäni, mikähän idea oli poistaa rekisteröinti? Oliko tarkoitus työllistää joku "poistaja"?
    Vähän täällä asiaa on, häirikkö häätää asialliset pois.
    Itse en anna periksi, ei aina "hullujen" mukaan tarvi asioiden mennä
    Pian Kreikan saarelle menossa, tietoa ei varsinaisesti tarvita sitä varten, tekisi ehkä mieli kysyä onko joku muu lähdössä samoille seuduille, mutta ei viitsi, haukut siitäkin saa. Nautitaan me matkaajat Välimeren lämmöstä ihan oikeesti...

3. nikke Vierailija

Mene kreikka.netiin, se on asiallinen foorumi eikä tuo häirikkö, joka on pilannut tämän forumin pääse mellastamaan onneksi siellä, yrittänyt kyllä on. Se on vilkas foorumi jossa saat asiallisia ja asiantuntevia vastauksia kysymyksiisi. Siis www.kreikka.net

4. MMK Vierailija

Mutta kun tuo "pian lähdössä" ei halua/voi rekisteröityä.

5. HJN-Nurmio Vierailija

Tieto-taitoa matkustamiseen saatte minulta. Olen asiantuntija.

6. Tkk Vierailija

Ko palstakkakin haastetaan riitaa.

7. Raato Vierailija

Niinpä. Ne riidanhaastajat sielläkin ovat järjestään "vieraita" ja niiden pahimmat hengentuotteet poistetaan todella rivakasti. Yleisesti ottaen erittäin siisti ja suht. vilkas foorumi.

8. ****** Vierailija

Kreikkanet on lähinnä joku neuvostoliiton jäänne. Eikähän yhden maan saitti ketään kiinnosta - paitsi nyt joitain "keikka-hulluja", yksisilmäisi tyyppejä.

9. Vatjusha Vierailija

Tarnkeisitko tuota sanontasi "keikka-hullu" ???

10. Raato Vierailija

Sinua vain ottaa päähän kun et voi häiriköidä siellä :)
    Se on kyllä hupaisaa kuinka nuo kirjoitus- lyöntivirheet seuraavat sinua vuodesta toiseen....

11. Olen myös huomannut nämä kirjoittajan tekstit monella palstalla.Uskon,että kyseessä on kirjoittaja jolla on lukihäriö,silloin esim.kirjaimet vaihtavat paikkaa alvariinsa.Hän kirjoittaa yleensä kärkevästi,kyllä hänet näillä palstoilla helposti tunnistaa.

12. tunnettu Vierailija

13. _______ Vierailija

Ei siellä Nurmiokaan huuda nykyään - olen todennut asian kun joskus siellä käyn. Aika kumma palsta kylläkin, vain yhtä maata käsitteleveä.

14. selvennystä Vierailija

Se kirjoittaja on "ystävämme Nurmio" joka provoilee. Huvinsa kylläkin - täytyy tehdä jotain kun ei pääse matkalle! Häiriintynyt yksilö, heitettiin kokouksesta ulos humalatilansa takia. On kuni orpo piru nykyään!!
    Mutta ei kait sitten lääketiedekään tuolle sairaudelle mtiään voi...

15. Vanna-Liisa Vierailija

OVTA KUNI.....

16. MieliPide Vierailija

Maku poisko.... mutta hajuissa löytyy. Donkkaa nurmiselta ja lujaa...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri