"Makuapuja"! Kumpiko linkin leikkipuvusta kummi-pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos avusta...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos avusta...

Vieras
En osaa päättää kumman leikkipuvun tilaisin kummi-pojalle. Linkissä on Lipfishin vihreä ja turkoosi leikkipuku. Kummasta sä tykkäsiit enemmän omalle lapsellesi?

Molemmat ihania, mut vihreen ehkä itse ottaisin, jos valitsisin... Mut mä en ostais päivävaatteeksi omilleni haalaria, vaan bodyn ja housut. Paljon käytännöllisempi käyttää vaippaikäisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä:
Molemmat ihania, mut vihreen ehkä itse ottaisin, jos valitsisin... Mut mä en ostais päivävaatteeksi omilleni haalaria, vaan bodyn ja housut. Paljon käytännöllisempi käyttää vaippaikäisellä.

...onhan tuolla nepparit alhaalla, on helppo vaihtaa vaipat!

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä:

...onhan tuolla nepparit alhaalla, on helppo vaihtaa vaipat!

Body pitää myös sen vaipan paremmin paikallaan, sen ansioista meidän esikoisen kanssa pelastuttiin useilta kakkakatastrofeilta. Ja onhan noissa haalarin haaraneppareissa aikasten paljon enemmän sitä napitettavaa...

Taidan ottaa riskin, ja tilata sen turkoosin :) Luulis, että tykkää kujitenkin, kun pitää lapsella turkoosia mutenkin.. Tietty jos sammakko ällöttää, mutta lapsen luulis tykkäävän sammakon koivilla leikkiä :)

Yhteistyössä