V
"vieras"
Vieras
Eli meillä on 4 makuuhuonetta ja 8 ihmistä. Ongelman tekee se että poikia on 5 ja tyttöjä 1. Toinen ongelma on että vanhimmalla pahin murkkuikä menossa ja ei oikein tuu toimeen kenenkään kanssa.
Tällä hetkellä siis huoneet jaettu niin että kaikissa 2 nukkujaa.
Minulla ja miehellä on oma huone joka tulee pysymään.
Alakerrassa lisäksi toinen makuuhuone missä on 2 nuorinta 5v ja 8v pojat.
Yläkerrassa sitten pienemmässä (normaali kokoinen) huoneessa 12v poika ja 10v tyttö. Suht hyvin toiminut.
Yläkerran isommassa makuuhuoneessa sit kaks vanhinta poikaa eli 15v ja 13v.
Tuo 13 v sit raahaa patjansa millon minnekin kun ei tuu toimeen veljensä kanssa. Alunperin tuolla oli tuo 12 v.kin mutta muutti sitten tuonne tytön kaveriksi omasta halusta. Mahtuivat siis kolmestaankin vielä ihan hyvin.
Oon miettiny ja pyöritelly vaihtoehtoja miljoona kertaa mutta ei vaan saa järkevää ideaa aikaiseksi.
Miehelle ehdotin että oltais lämpimästä varastosta tehty vanhimmalle huone mutta ei suostunut. Varastossa ei ikkunaa ja ovikin pitäis vaihtaa ym. Miehen mielestä joutuu liikaa eristyksiin. Ja mies varmaan sit murehtis että miten pärjää yöt jne.
Tällä hetkellä siis huoneet jaettu niin että kaikissa 2 nukkujaa.
Minulla ja miehellä on oma huone joka tulee pysymään.
Alakerrassa lisäksi toinen makuuhuone missä on 2 nuorinta 5v ja 8v pojat.
Yläkerrassa sitten pienemmässä (normaali kokoinen) huoneessa 12v poika ja 10v tyttö. Suht hyvin toiminut.
Yläkerran isommassa makuuhuoneessa sit kaks vanhinta poikaa eli 15v ja 13v.
Tuo 13 v sit raahaa patjansa millon minnekin kun ei tuu toimeen veljensä kanssa. Alunperin tuolla oli tuo 12 v.kin mutta muutti sitten tuonne tytön kaveriksi omasta halusta. Mahtuivat siis kolmestaankin vielä ihan hyvin.
Oon miettiny ja pyöritelly vaihtoehtoja miljoona kertaa mutta ei vaan saa järkevää ideaa aikaiseksi.
Miehelle ehdotin että oltais lämpimästä varastosta tehty vanhimmalle huone mutta ei suostunut. Varastossa ei ikkunaa ja ovikin pitäis vaihtaa ym. Miehen mielestä joutuu liikaa eristyksiin. Ja mies varmaan sit murehtis että miten pärjää yöt jne.