Hae Anna.fi-sivustolta

Mallikoulu

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä sandy, 09.09.2006.

1. sandy Vierailija

Mitäpä piditte? Minusta taso ei ollut yhtä hyvä kuin viime vuonna. Anni oli ainoa, joka erottui kauneudellaan.

2. ami Vierailija

Itse pidin 16-v Liisasta joka sai upean lyhyen leikkauksen hiuksiinsa, hän on myös yli 180cm pitkä ja persoonallisen näköinen eli uskon hänen pärjäävän.

Mutta kaiken kaikkiaan vaatimaton taso tänä vuonna, ja todella lapsellisia tyttöjä jos eivät tajua ettei heillä ole sanomista ulkonäöstään mallin duunissa!

3. Model Vierailija

Anni on kaunis ja ainut jolla on vähänkään mahis mallimarkkinoille ja ulkomaille!!!!
    Suurin osa kilpailijoista vois oikeasti mennä vielä kotiin kasvamaan.

4. Seuraaja Vierailija

Minun mielestäni taas Annilla on kummallisen näköiset kasvot. Ainoastaan silloin kun hiukset kehystävät kasvoja hän näyttää nätiltä. Itse tykkään Hannasta ja Heidistä. Myös Jonnasta tullee kaunis, nyt hän kyllä näyttää vielä naapurin goottimurkulta.
    Aina jaksan kyllä ihmetellä näitä "Mun hiuksia ei leikata, mä oon kasvattanut niitä puoli vuotta!!!" -tyttöjä. Olisi kerrankin hauska nähdä kun siinä tilanteessa tytölle sanottaisiinkin, että sitten lähdet kotiisi harjaamaan niitä hiuksiasi, mutta jos malliksi haluat teet niinkuin ammattilaiset käskevät.

Minäkin olen sitä mieltä että taso oli kovempi viime vuonna.

5. delilah Vierailija

Mun suosikki on kans Liisa, josta tuli tosi makee lyhyillä hiuksilla. Anni on kaunis ja sillä oli heti hyvä poseerausasenne, mutta hän on kyllä liian lyhyt, kun ei kuitenkaan ole Kate Mossin karismaa. Hanna ahdistaa tomeruudellaan + sillä, että jollain tapaa muistuttaa naamaltaan tätä ex-rouva Sievistä, jonka mallin/missin -uraa olen aina ihmetellyt.

6. m Vierailija

Anni on kaunis,mutta ei malliksi tarpeeksi erikoinen. Veikkaan,että tippuu aika äkkiä,lyhyys jo iso miinus.
    Liisa on mun suosikki!

7. della Vierailija

Minusta taas Anni on persoonallinen; erottuu muista tytöistä. Ja Liisa taas tavanomainen, ei seinästä erottuva. Makuasioita näyttävät olevan nämäkin!

8. Carrie Vierailija

Itse toivoisin että Sanni ja Heidi ovat mahdolisimman pitkään mukana, olisi kiva nähdä miten he muuttuvat luonteeltaan sarjan aikana: Sannistahan kuoriutui oikea kaunotar, mutta on niin ujo, ettei osaa hymyillä! ;).

Heidi taas oli se tytteli, joka vannoi ottavansa heti hiustenpidennykset.. Kaunis tyttö hänkin, kohtalokkaan diivan näköinen.

Anni on nätti mutta auttamatta liian lyhyt, 170 cm. Joanna muistuttaa ekan tuottiksen Mariannea ulkoisesti ja luonteeltaankin.

Ohjelmasta muuten: mielestäni parhaita realitysarjoja, mitä telkkarissa on nähty.

9. Suzie Vierailija

Sanni tuli karsintoihin harmaa urheiluhuppari päällä! Luulisi, että malliksi haluava olisi kiinnostunut muodista tai edes pukeutuisi sievästi karsintoihin, joissa on tehtävä hyvä vaikutus. Stailauksella Sanni muuttui positiivisesti ulkoisesti, mutta kuvauksissa oli todellakin ihan puissa. Omat suosikkini ovat Anni ja Jelena.

10. Suzie Vierailija

Oho, Sanni onkin kiinnostunut muodista, vaikka sen karsinnan jättihupparin perusteella luulinkin ettei! :O

"- Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja itsekin vähän väliä piirustellut ja ommellut vaatteita. Muotisuunnittelijoiden töitä on tullut vuosien ajan seurattua netistä ja lehdistä, Sanni paljastaa."

11. kanein Vierailija

on se vaalea pitkätukka, vaikkakin muka lyhyt. Ei mun mielestä 172 cm oo lyhyt.

12. - Vierailija

13. kanein Vierailija

No, hiusmallliksi kävis ja kasvomalliksi ainakin:)

14. elvi Vierailija

eiks se Anni ollu 168-169cm mittauksessa, olin kuulevinani et tuomarit sanoi niin, mut nyt ne kuitenkin ilmottaa 170 cm?

15. ? Vierailija

Mikä sen anorektisen laihan punapään nimi oli, ei ole minkään näköinen.

16. Lara Vierailija

Siis, ne Liisan hiuksethan oli ihan järkyttävät! Ihan ku jonkun mummon kampaus! Naurettiin poikaystävän kanssa ohjelmalle. Tuli mieleen joku vitsiohjelma, kun ne sössötti siinä että kyl minnuu nyt vähä ikävä tulloo..Voi lapsiparat!

17. :) Vierailija

Liisan hiukset oli laitettu makeesti uimapukukuvauksissa. Annin näkönen tyttö oli muuten Josefssonin (?) kannessa. Ei kai ollu sama..?

18. nomore Vierailija

suurin osa niistä ei ole minkän näköisiä. Osa jopa rumia. Mistä nää on taas bongattu? Punapää on kyllä karsea. se vaalea pitkälettinen muikki on ihan bueno, karsee maalaistolvake vaan ja samoin ok, se pitkähiuksinen gimma jota viimeksi sanottiin itsekkääksi. muut voiskin lähteä himaan

19. nomore Vierailija

suurin osa niistä ei ole minkän näköisiä. Osa jopa rumia. Mistä nää on taas bongattu? Punapää on kyllä karsea. se vaalea pitkälettinen muikki on ihan bueno, karsee maalaistolvake vaan ja samoin ok, se pitkähiuksinen gimma jota viimeksi sanottiin itsekkääksi. muut voiskin lähteä himaan

20. sisi Vierailija

Äh, mikäs Annista tekee maalaistolvakkeen? Murre vai?

21. Apuaa Vierailija

Se anorektikko näyttää tosi sairaalta jo siinä ohjelmassa, miten sellaisen voidaan antaa jatkaa?!

22. ounou Vierailija

Ja miksi tuomaristo valitsi sen "ylipainoisen" ylipäätään mallikisaan, jos hänellä ei heidän mielestään ole mahdollisuuksia kisassa, vai odottavatko he, että hän laihtuu kilotolkulla kisan aikana.

23. Viivu Vierailija

Minusta se tumma tyttö kyllä näyttää malliksi pyöreältä, sitäpaitsi hänellä on myös kaksoisleuka. Ei ole kyllä ollenkaan malliainesta, aika ihmeellistä, ettei ole jo tippunut. Anni on näistä paras, joskin saattaa olla kansainvälisille mallimarkkinoille aivan liian lyhyt.

24. tarja Vierailija

no ei niistä kukaan oo kyllä mitenkää erikoisen kaunis.punapää-anorektikko on kyllä yksi rumimmista näkemistäni ihmisistä ja se sanni on ihan nätti mutta jotenkin tympeä ja vaikean oloinen ihminen..hannalla on kamala kaksoisleuka ja se uus tyttökään ei erotu millään lailla tavallisesta tallaajasta.vaikea kuvitella että kukaan noista tytöistä olisi tuleva huippumalli mutta ei kai mallin tartte ollakkaa kaunis kun on vaa tarpeeks laiha ja oudon näköinen..

25. tarja Vierailija

edelliseen korjaus.tarkoitin hannalla heidiä!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri