Hae Anna.fi-sivustolta

Mallorca; Playa de Palma

Viestiketju osiossa 'Espanja' , käynnistäjänä mie, 10.11.2013.

1. mie Vierailija

Onko tuo kiva alue? Olen suunnitellut sitä vuoteen 2015 heinä-elokuun vaihteeseen 50.v. reissuksi. 2 vk tarkoitus olla.
    Mukaan lähtisi mies ja tuolloin 9 v. lapsi ja mahdollisesti ehkä muutakin sukua. Tykkään, että siitä olis varmaan kiva käydä Palman kaupungissakin, ettei oltais liian kaukana. Harkinnassa myös yhden huvilan vuokraus. Onko vinkata myös majoituksen suhteen? Pitäis olla ranta lähellä ja uima-allas, myös villoja voi vinkata. Kerro kokemuksiasi Playa de Palmasta. Tuhannet kiitokset!

2. Turisti Vierailija

Itse pidän Playa de Palman (Can Pastilla)alueesta. Iso hyvä ranta,paljon pikku liikkeitä,ruokapaikkoja,baareja.
    Palman kaupunki sijaitsee n.10km päässä,mutta sinne on hyvät bussiyhteydet,ja bussit kulkevat n.10-15min välein.
    Alueella sijaitsee myös Aquarium johon kannattaa tutustua.

3. Emmi Vierailija

Playa de Palmassa ei välttämättä ole huvilatyyppistä tarjontaa, mutta hotelleja kylläkin moneen lähtöön. Alueena Playa de Palma on loistava, pitkä rantakatu monine palveluineen ja Palmaan pääsee tosiaan helposti bussilla. Itse majoituin Pabisa Bali nimisessä hotellissa ja taso oli hyvä! Aikaisemmin olin Armadams nimisessä hotellissa, joka oli myös ok mutta palveluiltaan melko vaatimaton. Alueella paljon saksalaisia, mutta omaa seuruetta se ei haitannut.

4. mie Vierailija

Nyt on varattu majoitus Playa de Palmasta. Päädyimme varaamaan homeawayn kautta. Huoneisto kerrostalon 4 krs aivan meren lähellä. Parveke merelle. Tässä on kaikki mukavuudet, mitä halusimme: ilmastointi, merinäköala, keittomahdollisuus ja uima-allas. Löytyy myös pyykinpesukone ja täydelliset keittiön tarvikkeet, mitä toivoa voi. Eli täältä tullaan Mallorca 2015 :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri