Hae Anna.fi-sivustolta

Maltankoira

Viestiketju osiossa 'Lemmikit' , käynnistäjänä Tietoa kaipaava, 16.08.2005.

1. Tietoa kaipaava Vierailija

Hei,olisiko kellään myytävänä maltankoiran pentuja tai tietoa kenneleistä missä myydään.Kaikki tiedot otetaan vastaan kiitollisena.

2. Santra Vierailija

www.toydogs.net/maltalaiset/

3. ap Vierailija

Löysin tämän linkin itsekkin muttei siellä ollut pentuja myynnissä,kiitos kuitenkin vastauksestasi.

4. Santra Vierailija

Sieltä löytyy kuitenkin kasvattajien yhteystietoja ja kannattaakin kysellä suoraan heiltä. Monesti kun pentueet eivät ehdi välitykseen asti=o)

Kannattaa myös soittaa pentuvälitykseen, heiltä saa tietoa myös tulevista pentueista.

5. ap Vierailija

Kiitti kun vastasit,pääsen näillä tiedoilla jo eteenpäin.

6. Santra Vierailija

Peukutuksia pennun hankintaan!

7. Ei muutakuin rohkeasti soittelemaan ERI kasvattajille,niin löydät sopivan.Kannattaa katsoa rauhassa ja tutustua kenneleihin.Hinta varmaan on jotakuinkin sama kaikilla,pojat halvempia kuin tytöt.Jos katsastat näyttelykoiraa kenneleihin tutustuminen on kullan arvoista.

8. kr Vierailija

Varokaa nyt on huijareita netissä jotka haluavat ensiksi rahan. Elkää menkö lankaan!!
    Kaikki melkein maltan pennun myyjät ovat eri maalaisia mitä olen nähnyt ja ne ovat huijareita!!
    Olen nähnyt pari maltan koira ilmoitusta jossa ne vaikuttavat etteivät ole huijareita

Ja olisiko jollain maltan koiran pentua myynnissä meillä on yksi bichon havanese jo mutta ajateltiin vielä yksi koira tähän perheeseen??

9. Neuvo ostajille Vierailija

Kysykää vain rekisteröidyistä kenneleistä, juuri esim. tuon toydogs.netin ilmoittamilta. Eräs kasvattaja leikkii kenneliä ja myy hunajaa maksavia maltankoiria, mitkä eivät sitten kasvettuaan mahdukaan rotumääritelmän mukaisiksi. Rahoille ei siis saa vastinetta, eikä niitä ikinä takaisinkaan, on asiat niin junaillut. Ilmoittelee pentuja turuilla ja toreilla. Omistaa lisäksi montaa muuta rotua, ja monen monta koiraa yleensäkin. Olkaa siis tarkkoja mitä ostatte ja keneltä.

10. No nyt ei kannata luottaa kaikkiin kenneleihinkään enää.

11. Hei! Kysyisin vaan teidän mielipidettänne näistä uusita Micro Teacup Maltankoirista. Ne ovat nyt jotain muotia tuolla jenkeissä. Kysyisin vaan teidän muiden mielipidettä niistä. Mielestäni ei ole kovinkaan tervettä tehdä jo aika pienestä maltankoirasta, marsun näkoistä mini yksilöä. Entä teidän mielestänne?

12. siru Vierailija

Apulassa Jalonen Annikki myy maltakoiria rekisteröidyt palstalla .nimim:Arttu .Jalonen on kennelliiton kurinpito lautakunnan kasvtuskiellossa eikä saa pentujaan rekisteriin . Varokaa !!!!

13. Jasmiininkukka Vierailija

Taidat varmaan sotkea nyt.Arttu on miehen nimi, joten tuo ei voi olla kukaan nainen?!Oletkos tutustunut mainitsemaasi Annikki Jaloseen,kun varoittelet.Kennelvalvojan mukaan Annikki Jalosen kennelin koirat ovat hyvin hoidettuja ja tilaakin on tarpeeksi.En kirjoittelisi palstalla kennelliiton kurinpitolautakunnasta,koska se ei ole laillinen tuomioistuin.Moni kasvattaja on riitautunut kennelliiton kanssa olemattomista asioista ja joutunut kurinpitolautakunnan antamaan kasvatuskieltoon.

14. siru Vierailija

Artun puhelimen Eniron mukaan omistaa Irja Annikki Jalonen ja Irja Annikki siihen vastasi:(

15. terttu Vierailija

Luin ketjun ja alkoi suunnattomasti ärsyttämään moinen paskanpuhuminen!
    olen ostanut itse kaksi ihanaa tiibetinspanieliani (ostin vuonna 2008 ja 2011) Annikki Jaloselta ja koirat ovat aina lääkärintarkastettuja, rokotettu, madotettu ja sirutettu ja rekisteröity. se mitä kuulet joltain kateelliselta jolla ei ole varaa maksaa hyvästä koirasta tonnia ei see kasvattajasta huonoa.
    Voisin mielinmäärin kehua annikkia ja annikin kasvattamia koiria, minun tiibetinspanielini ovat iloisia ja kasvanut rakastavassa kennelissä. Pitäkää ihmiset turpanne kiinni jos ette tunne kasvattajaa tai kennelliä, kertokaa vasta sitten niitä teidän "FAKTOJA" kun olette itse sen mukamas kokeneet, siihen asti suun voitte kääriä nutturalle. Senkus ostatte koiranne ja pentutehtailijoilta, minä ainakin suunnittelen kolmannen koirani ottamista ja juurikin ANNIKKI JALOSELTA sen aion hankkia, miksi vaihtaisin loistavaa kennelliä josta saa koirat parhaimmasta kennelistä. Annikki on loistava kennelin pitäjä, jatka samaanmalliin!! :)

16. marika Vierailija

Olen myös ostanut v. 2000 Jalosen kennelistä papillonin. Tilaa oli, mutta erittäin epähygieeniset olosuhteet. Yksi koira oli pentuineen wc-tilassa jne. Lattiat haisivat ikävästi. Ulkorakennukseen ei saanut mennä koska siellä oli kuulemma pentuja. Rekkareita odotin useamman kuukauden ja sain ne kovalla työllä.

En ole tavannut yhtään tervettä Jalosen tuottamaa koiraa . Naapurini sai ko. kennelistä papillonin sijaan phalenen . Korvat kuulemma kyllä nousevat pystyyn aikanaan, oli Jalosen kommentti. Jalonen käyttää samoja uroksia jatkuvasti, joten rotu ei pysy terveenä koska geenit eivät vaihdu perimässä tarpeeksi.
    Hän pröystäili yli kymmenen vuotiaalla nartullaan, että vieläkin se tekee parhaat pennut !
    Koirapiireissä Jalonen on kirosana ja pentutehtailija. Ne jotka hänen puolestaan täällä kirjoittelevat ovat ilmeisesti hyviäkin tuttuja hänelle. Koskaan kukaan tervepäinen ei osta mistään hinnasta hänen koiriaan !

17. terttu Vierailija

Ai hänen tuttujaan? en tunne annikkia kuin koirieni myyjänä joten mikään hyvä tuttu en ole.
    Pentutehtailija? tuskin siinä tapauksessa edes tiedät mitä sana tarkoittaa. Jos tilat olisivat niin epähygieniset niin minkä takia annikki saa aina uudelleen joka kerta hyväksytyn paperin tarkastajalta, tuskin tarkastaja mikään tyhmä on taikka sokea hajuaistiton idiootti??? eikä tietenkään saa vieraita päästää pienien rokottamattomien pentujen luokse, ties mitä pöpöjä ja bakteereita ne saisi moisesta ihmis vilskeeltä, kuitenkin kaikilla eri pöpöt on. kateelliset ihmiset jauhavat netissä kun ei suoraan uskalla sanoa tai puhua suutaan tyhjäksi. en usko että on olemassakaan yhtäkään noin suurta kenneliä jossa ei koiran pissa hieman haisisi.

18. Annikin lapsenlapsi Vierailija

Valitettavasti väittämä että annikilta ei saa yhtäkään tervettä koiraan on täyttä paskapuhetta. Minä sain isoäidiltäni annikki jaloselta syntymäpäivälahjaksi tiibetinspanielinpennun 4vuotta sitten ja koirani sai 1vuotis lääkärintarkastuksessa loistavat kehut eikä yhtään moitetta. Tänäpäivänäkin rakas tibsu tyttöni on täysin terve eikä vieläkään mitään moitetta eikä terveysongelmia ole tullut. Myös kahdet pentueet nyt synnyttänyt koirani on vieläkin terve eikä edelleenkään mitään ongelmia ole vastaan tullut. Se kuka väittää että tervettä koiraa ei annikilta saa on väärässä. Myös monet ystäväni ovat mummiltani koiran ostaneet ja kehuja on saanut kaikki eläinlääkäreiltä eikä mitään ongelmia ole ollut. Ne joilla on hirveät ongelmat annikin koirista taitavat itse olla päästään ongelmallisia. Huolehtikaa koiristatte niin säästyisitte itsekin valittamiselta, koiran hyvinvointi on omistajasta kiinni, katso peiliin, vika voi hyvinkin olla sinussa koiran OMISTAJA!

19. Järki käteen Vierailija

Kovin on ristiriitaisia mielipiteitä. Koska kaikilla on omat agendansa kirjoitteluun, suosittelen, että jokainen, joka ottaa koiranpennun MISTÄ TAHANSA kennelistä pyytää nähdä koiran emon ja tilat, joissa niitä on pidetty. Itse en ottaisi koiraa kennelistä, jossa on koiria pilvin pimein. Mieluummin otan pentuni pienestä kennelistä, jossa koirat elävät arjessa mukana, eivät missään ulkorakennuksessa.

Jos ei koiranpentua löydy hyvästä paikasta, en ottaisi koiraa ollenkaan.

20. pami Vierailija

Mulla taas omakohtaisia kokemuksia Jalosen pennuista Ne on sisäsiittosia kaikki, täynnä vikoja ja vaivoja pennuista lähtien, siellä on oikeen pentutehdas. Älkää missään nimessä ostako sieltä yhtään mitään. Lonkka vikoja, kroonista korvatulehdusta, yms..pentuja niin paljon, että kukaan ei tiedä niitten alkuperää, kennelliittoon ilmoitetaan vaan jotku nimet.

21. kovin äijä Vierailija

Naurattaa nää kaikki paskanpuhujat täällä.
    Opettelisivat edes oikein kirjoittamaan, et sais ees jonkunnäköisen vaikutusvallan puheissaan :D
    alle 90 äo:n omistavat kehitysvammaiset täällä kateellisena puhumassa paskaa
    Terv. Annikin lapsenlapsi

22. sivusta seuraaja Vierailija

PS. koirien kasvatuksesta on yli 50-VUODEN kokemus :D
    Tyhmät kaupunkilais"juntit" koiraeinsteineinä netissä pätemässä...myötähäpeän määrä....

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri