Mammadietti ryhmä, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerbeera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gerbeera

Vieras
Heippa,

onko kenelläkään mitään kokemuksia ed.mainitusta ryhmästä? netti sivuilla kävin tutustumassa ja vaikutti ihan lupaavalta ja halvemmelta kuin esim. painonvartijoiden kirjekurssi. Tiedän itsestäni, että tarvitisin jonkin moraalisin tuen jotta saan päiväruokailuun jotain järkevyyttä
Mutta mietin, että ovatko mammadietiin ruokaohjeet yms. vaivalloisia jne. Pitäisi kuitenkin tehdä tavan ruokaa lapsille jota itsekin voi syödä joten kaikki Atkins jutut on mun kohdalta pois suljettu.

Jos jollain on tietoa enempi niin kuulisin mielelläni

Minä en ole kyseisessä mukana mutta olen alkanut katsomaan ruokaohjeita sieltä myös painonvartijoiden rompusta ym.. ja tänään tein sit ekaa kertaa sieltä pongatun bolongesekastikkeen kiharaspagetin kanssa, olihan siinä ihan normaali työ osan jätin pois kun en ollut muistanut ostaa ja piti ajatella kuitenki että myös lapset sitä syö (Jätin pois linsit, tomaattimurskan, ja yhden mausteen) ja tuli yhtä hyvää ja lapset söivät lautasen tyhjäksi ja isompi vielä otti lisää kun oli niin hyvää. :D Olihan se hyvää lapset saivat lisäksi ketsuppia minä söin ilman oli yhtä hyvää. Sit kun tuo kastike on syöty pois kokeilen mitä lapset tykkää ja minä myös tottakai niistä tonnikalapihveistä ja kevyistä ranskalaisista, sen jälkeen varmaan sen nopean sienikastikkeen siis nämä ovat sieltä mammadietti keittokirjasta. :)

Mä tilasin sen mammadietin 8 viikon kirjekurssin nyt on kolmas viikko menossa. Itse tarttin siitä tukea kun oon nyt laihiksen alussa ja motivaatio vielä hakusessa. MUn mielestä se mMD:n ruokaohjekirja on hyvä ja ne on aika helppoja suurin osa...Aattelinet tän jälkeen liityn siihen ryhmään (tai kohta puoliin) niin voi sitten jakaa siellä kokemuksia ja pitää kerran viikossa tuoda Painonsa julki...edistää laihtumista, kun joku muukin näkeee tuloksen tai sen puutteen :ashamed:
Tsemppiä!

Yhteistyössä