Eli tein eilen mielenrauhan takii yhen mammaksi erittäin herkän liuska raskaustestin, pariin minuuttiin ei tullu mitään ja nakkasin sen roskiin.Pissikään ei ollu ollu rakossa kuin reilu tunnin. Viime yön näin taas unta et minulla oli vauva, noh hölmönä menin kurkkaa testii ja siihen oli ilmestyny haamu viiva :snotty: ...pikasee menin kysyy äitiltäni et näkeekö se siin mitää(se asuu minun naapurissa ja ollaan todella hyvis väleis sen kaa) ja se sano et viiva siin on mut himmee..
Eli ootteko saanu kyseisel testil haamuja vai tuleeko liuska testeihi haamuja aina?En usko et oon raskaana, mut kaihertaa toi haamu..en oo aiemmi tehny liuskalla testejä..
Ja testin tein siksi kun tullu väli tuhrutteluu..ja ennen menkkoja ja menkkojen jälkee tuhruu..eli siis nyt kp.9/35 eli täs on tullu menkat välissä..ja oon ollu tosi väsyny(laittanu kyl töiden piikkiin) ja kokoajan on nälkä..
Vielä hassumaksi tän "feikki"testin "plussan"tekee sen et miehen simppojen ois pitäny elää 7pv..sain ovisplussan 7-8pv peittojen heiluttelun jälkeen..
Taidan olla hulluksi tulossa..
huome teen viel testin aamupissasta..kun tän aamun pissit on pissitty..
Eli ootteko saanu kyseisel testil haamuja vai tuleeko liuska testeihi haamuja aina?En usko et oon raskaana, mut kaihertaa toi haamu..en oo aiemmi tehny liuskalla testejä..
Ja testin tein siksi kun tullu väli tuhrutteluu..ja ennen menkkoja ja menkkojen jälkee tuhruu..eli siis nyt kp.9/35 eli täs on tullu menkat välissä..ja oon ollu tosi väsyny(laittanu kyl töiden piikkiin) ja kokoajan on nälkä..
Vielä hassumaksi tän "feikki"testin "plussan"tekee sen et miehen simppojen ois pitäny elää 7pv..sain ovisplussan 7-8pv peittojen heiluttelun jälkeen..
Taidan olla hulluksi tulossa..