mammaksi.fi:n testi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana vai ei

Vieras
Mitenköhän on, kun tein eilen illalla (pissa rakossa n. 2h) erittäin herkän testin ja sain tosi tosi haalean haamun ja tänään aamulla samainen testi olikin selvästi nega?? oliko aikaisemmassa testissä viivanpaikka vai voiko raskaushormoonin määrä vaihdella niin ettei testi aamulla haamua näyttänytkään? Mutta eikös hcg:n pitäisi koko ajan nousta?

Onko sulla jo menkat myöhässä? Kyllähän noi herkät testit näyttää usein myös kemialliset raskaudet. Ja kyllä se aamupissa on kuulemma kaikkein varmin pissa.

en ole varma onko menkat vielä myöhässä,kierto on niin epäsäännöllinen. Eli onko nyt niin että kemialllinen raskaus todennäköisesti kyseessä? vai voiko testi vielä plussaksi muuttua? onko kenelläkkään kokemusta?

Aamupissa on kyllä varmin. Siis jos heti yön jälkeen testaat. Oudohko tulos mielestäni. Tota kemiallista raskautta en ymmärtänyt ollenkaan. Mikä se on?

Nii ja pakko sanoa, etten mä otsikosta ymmärtäny että kyse on raskaustestistä Kuvittelin että joku on löytänyt linkin missä voi testata sopiiko äidiksi ;)

En tiedä mutta itse tein 3 testiä kun yks näytti muka heikosti pos,seuraava negativinen mutta silti olin varma et jotain on meneillään.3:s kerta toden sanoo ja selvä plussa,nyt jo vkoja 29.Se vimonen testi oli rfsu:n testi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
. Tota kemiallista raskautta en ymmärtänyt ollenkaan. Mikä se on?

;)

Kemiallinen raskaus on semmonen, missä hedelmöittynyt munasolu vain "raapaisee" kohtua, mut jostain syystä ei kiinnity kunnolla. Yleensä menkat alkaa ihan ajallaan.

No riippuu vähän millainen se haamu oli. Tuliko testiajassa? Oliko siinä väriä? Pitikö testiä kääntää ja vääntää ennen kuin viiva näkyi? Oliko saman merkkinen testi molemmilla kerroilla? Mä uskoisin, että et ole raskaana. Se, oliko kyse kemiallisesta vai ei, ei ole mitään merkitystä koska lopputulos on valitettavasti sama -> ei raskautta.

Tee kuitenkin vielä parin päivän päästä uusi testi. Jos todellakin eka testi oli aito haamu, niin parin päivän päästä pitäisi olla jo selvempi.