Mammaksi.fi r-testin tulkintaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-p-u-v-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a-p-u-v-a

Vieras
eli siis kyseinen testi ja tänä aamuna haalean haalea viiva siihen.. aijemmin edellisessä raskauksissa oon kans samalla testillä testannu ja haaleakin viiva ollu plussaa aina,vahvistunu sittemmin vaan..

kysymys kuuluukin et eihän ole kyseisessä testissä mitää viiva paikkaa? tai tule plussaa ellei sitä ole? koska itellä ainaki aijemmin ollut noilla niin et nega tosiaan pysyy negana.. ei siitä mitään viivaa tuu vaikka kuinka kauan odottelis.. ja tohon tuli toi viiva tosiaa 5min sisällä...

liuska testiä on ja en mä mitää kuvaa osa atänne laittaa =D ku siis sillo ööh ööh viimeks 07 talvella/keväällä ku oon tikutellu oviksia ja tehny noita samoja r-testejä ni se ei kyllä mittää näyttäny jos ´negaa oli,eli mitää haamu viivoja ei tullu silo.. ja nyt ku viime v.loppuna tein testin ni se oli ihan puhas nega,ei edes tunnin odottelun jälkee mitää ilmaantunu...

mulal kierto heitelly ihan hirmusti, mut kp 25 on tänää.. kierron pituus vaihdellu nyt 26-32, mut sen tiiän et ovis oli 29.11 tai siis sillo o.testi näytti plussa..

testi ku testi, niin mun periaate on että jos viiva näkyy selvästi (eli muutenkin kuin mikroskoopilla tietyssä valossa) niin se on plussa. jos on epävarma onko viiva vai ei niin se on nega. eli ootat pari päivää ja testaat uudelleen. simppeliä. =)