Mammaksi testistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jännääjä

Vieras
Onko kellään kokemusta, tuleeko Mammaksi.fi osoitteesta tilattuihin raskaustesteihin aina ns. viivan paikka?

Mulla nyt menkat jo muutaman päivän myöhässä ja testissä on oikein haamujen haamun haamu. Eli päivän valossa erottuu vähän haalean haalean punaista. Tiedän, että kuulosta todella epätoivoselta, mut kun mulla on käytössä Clomit ja Terot ja tiedän että ovis on ollut niin kaiken järjen mukaan olis menkkojen jo pitänyt alkaa. Oireitakin on....

Minä taas suosittelisin labrassa veritestiä! Kohdallani kyseiseinen merkki ei näyttänyt plussaa raskaustestissä (mut ovistestissä kylläkin). Odotin minäkin plussaa, koska minusta tuntui, että plussan pitäisi tulla vaikkakaan testi ei sitä näyttänyt. Iltapäivällä sain jo kuitenkin iloisen plussan labrasta. :)

Mulla näytti kyseisellä testillä eka haamua. Ei siihen mitään viivan paikkaa kontrolliviivan lisäksi tule. Kokeile jollain herkällä testillä uudelleen tai samalla testillä muutaman päivän päästä.

Jopa tällaisen perusnegatiivisen ihmisen mielestä tuo kuulostaa positiiviselle =)

Kiitos kaikille kannustavista vastauksistanne. Täytyy yrittää nyt malttaa ja vielä tsekkailla tilannetta. Tää on vaan niin kuluttavaa.... Lämmöt kuitenkin edelleen yli 37 ja kp 32.

Moi. Mä en saanut niihin testeihin kyllä mielestäni haamun haamua, ennen kuin olin oikeasti raskaana. Siis tarkoitan että en nähnyt kyllä mitään siinä missä viivan olis pitänyt olla.(siis tämä edellisissä kierroissa, jossa ei tärppiä) Mutta sitten kun testasin ehkä noin viikko siitä kun menkkojen olis pitänyt olla niin sain kyllä niin selvän plussan kun voi olla. Että voi se sun haamu tarkoittaa jotain??

Minä testasin myös mammaksin testillä. Liuskaan tuli kovaan ohueen kohtaan tummanpunainen viiva joka on ilm. se kontrolliviiva. Pehmeämmän kohdan yläpäähän tuli haalea vaaleansininen viiva. Mihin kohtaan sinun haamusi tuli?

Yhteistyössä