Mammaksin herkällä testillä jo 4. päivää himmeä viiva. Kiltit AUTTAKAA:(.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymma

Jäsen
02.06.2007
54
0
6
Eli testasin keskiviikkiona juuri ja juuri havaittavan haamun mammaksin herkällä testillä. Torstaina uudestaan ja viiva oli hieman ehkä vahvistunut. Perjantaina oli jo jonkin verran selkeämpi, mutta edelleen paljon himmeämpi kuin testiviiva. 3 päivän aikana testiviiva kuitenkin hieman vahvistu, joten ajattelin että nyt 4. päivänä vahvistuis vielä entisestään. Mutta tänään viiva oli aivan samanlainen kun eilen:(! Eli selkeä viiva mutta PALJON himmeämpi kuin testiviiva. Eikö olisi jo pitänyt vahvistua kunnolla tässä ajassa, ja varsinkin siitä eilisestä?

Kommentteja kaivataan kipeästi...

Käsittääkseni testiviivan ei edes tarvitse olla vahvempi tai yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Viivaa ei tule ellei pissassa ole raskaushormonia ja sitähän ei erity ellei ole raskaana. Odota muutama päivä ja tee sitten uusi testi. Silloin pystyt vertailemaan paremmin mihin suuntaan viiva kehittyy. Äläkä vertaile testejä keskenään; eilisen testin viiva on voinut muuttua ihan muuksi kuin mitä se aluksi oli.

Kuinka pitkä aika mahd. hedelmöittymisestä on? Jos vielä on kovin aikaista testailla...

:heart:

Oletan että ovulaatio oli kp19-20, ja nyt on siis kp34. Tiedän ettei pitäis vertailla, mutta jotenkin kuvittelis että tässä vaiheessa raskaushormonin määrän pitäisi nousta päivässäkin jo paljon, ja silti viiva täysin samanlainen kuin eilen (kyllähän se on selkeä punertava viiva, mutta hyvin himmeä). Olen aina kuvitellut, että kun raskaushormonia on riittävästi, tuo viiva olisi suht tumma....

Taidat olla just siinä rajoilla, että alkaa viivat näkymään testissä. Oma raskauteni sai alkunsa hoidoilla ja sanoivat klinikalta, että ei kannata testata ennenkuin 2vkoa alkionsiirron jälkeen. Silloin testi näyttää varmasti luotettavaa. Ja voihan se olla, että pikkuisenne on kiinnittynyt vasta vähän myöhemmin. Ootko muuten kokeillut muilla testeillä? Ja testannut aina samaan aikaan vuorokaudesta?

Kyllä mä sua kuitenkin pikkuisen jo onnittelen.

ma-mi rv38+3

et odottele vaikka maanantaihin kun muistaakseni jostain luin että tuo hormoonin määrä lisääntyy jok toinen päivä... jos haalean plusa olet saanu, ni kyllä se sillon plussa on... mut tosiaa odota muutama päivä... itse tein haalean plussan kahteen kertaa, odottelin sit viikon ja testasin vielä apteekin omalla ja ei enää tarvinnut odottaa et viivat ilmesty... :heart:

peikko ja veikko 11+5

Mulla tuli mammaksin herkillä pelkästään haalemapia viivoja, muistaakseni vielä viikkokin menkkojen puuttumisen jälkeen. Ihan samalla tapaakuin sulla, eli vähän vain vahvistu, mutta olikyllä selkeästi havaittava sitten joskus kp 35/30. Jollain halpiksella kun testasin kp32/30 niin ei jurikaan mitään näkynyt..ihan haaleanhaaleahaamu ja säikähdin, mutta kaikki oli kuiten ok ja nyt mennään jo rv34 :D Onnea sinulle, kaikki on varmasti hyvin! Minä lopetin testaamisen silloin vikaan haaleampaan plussaan n. kp35/30.

Minä en ole haamujen jälkeen testannut,sillä haamu on plussa.Viiva kun viiva.ONNITTELUT SULLE! :heart: Olet raskaana!!!!!
Kolmatta kun testasin,se oli nega,ja viskasin roskiin melkein heti sen.Vartin päästä menin jostain syystä kaivamaan testin roskista,niin se oli haamu.Silloin oli testattava viikon päästä uudelleen,koska roskistestiin en uskonut
Niin nyt tämän neljännen olen testannut vain kerran ihan haaleana haamuna ja tänään alkoi rv 20!

todella himmeän haamun jota ei olisi nähnyt jos ei olisi tihrustanut oikein kunnolla!! Ja eka kerta kun itsellä kävi näin!!!
Nyt menee siis 32+3 ja ne vaaleat haamut olivat siis plussa :heart:
Ei siihen minunkaan mielestäni ilmesty mitään viivoja jos ei ole raskaana!! Joten voisin kanssa jo onnitella :hug: :heart:

Mymma

Minä tein samaisella testillä kp 39 ja toinen viiva oli selkeesti haaleampi! Viivat ilmestyi heti. Seuraavana aamuna aamupissistä ihan samallaiset viivat tuli. Sen jälkeen en enää testaillut sillä oireita oli ilmaantunut jo hieman. Nyt rv 34 tasan =) Tsemppiä että se tosiaan on plussa!!! :hug:

Kävin ostamassa apteekin oman testin - ajattelin yrittää testata sillä vasta muutaman päivän kuluttua (saapi nähdä pystynkö pitämään näpit erossa siitä...). Mullakin sen verran jotain oireita, huimausta ja pikkasen etovaa oloa ja joskus nipistelee alavatsalta. MUTTA on kyllä välillä myös sellanen olo tuolla alakerrassa, että menkat alkais (mutta sekin lienee joskus oire raskaudesta).

KIITOS teille kaikille!

Kävin ostamassa apteekin oman testin - ajattelin yrittää testata sillä vasta muutaman päivän kuluttua (saapi nähdä pystynkö pitämään näpit erossa siitä...). Mullakin sen verran jotain oireita, huimausta ja pikkasen etovaa oloa ja joskus nipistelee alavatsalta. MUTTA on kyllä välillä myös sellanen olo tuolla alakerrassa, että menkat alkais (mutta sekin lienee joskus oire raskaudesta).

KIITOS teille kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Minä en ole haamujen jälkeen testannut,sillä haamu on plussa.Viiva kun viiva.ONNITTELUT SULLE! :heart: Olet raskaana!!!!!
Kolmatta kun testasin,se oli nega,ja viskasin roskiin melkein heti sen.Vartin päästä menin jostain syystä kaivamaan testin roskista,niin se oli haamu.Silloin oli testattava viikon päästä uudelleen,koska roskistestiin en uskonut
Niin nyt tämän neljännen olen testannut vain kerran ihan haaleana haamuna ja tänään alkoi rv 20!

Tähän mun on pakko laittaa että toi herkkä testi saattaa näyttää haaleeta plussaa vaikkei raskaana olisikaan. Ainakin just mammaksin herkkien testien ohjeessa niin sanotaan.

Mutta toivottavasti plussa vahvistuu =)

Ovulaation aikana (muutaman tunnin ajan) saa joskus virhepositiivisia. Ei siis todellakaan useampana päivänä peräkkäin. Toinen väärän plussan antaja voi olla hedelmällisyyshoidoissa käytetty pregnyl- niminen lääke.

Kumpikaan ei koske sinua, joten onnea vaan, kyllä sä raskaana olet! :flower:

Tein äsken apteekin oman rtestin (en kylläkään siis aamupissasta, mutta 4h olin pidätellyt). Ja siihen tuli sen 5min kuluttua TODELLA himmeä vaaleanpunainen viiva. Vähän ihmetyttää ja huolestutta, koska tein jo silloin 4päivää sitten sen haamun herkällä mammaksin testillä, joka oli voimistunut pikkasen jo 2 päivää sitten... Olisin todellakin odottanut että tämä apteekin oma raskaustesti olisi jo näyttänyt selkeää viivaa - aika kauhistunut ja pelokas olo tosta TOSI himmeästä... Toivottavasti ei nyt tarkoita sitä, että se raskauhormonin määrä ei nouse...:(

älä huolestu, kaikilalhan ei sitä hcg hormonia erity ni paljon kun toisilla ja silti on kaikki hyvin... tuo apteekin testi ei tietääkseni ole niin herkkä kun mammaksi herkät testit.. et ei luultavasti kuule mitään huolta, älä suotta tuhlaa rahojasi testeihin, kyllä se plussa on plussa, vaikka olisikin haalea... :hug: :heart:

Neljättä alkaessa odottamaan itse tein monta haamua ja se vahvistui vasta kun menkat oli myöhässä melkein 2 viikkoa. Aamupissasta sain vasta sen tumman viivan testiin.
Pikku neiti on huomenna 3 viikkoa vanha =)

Niin siis tossa aiemmassa viestissä tarkotin just nimenomaan noita herkkiä testejä. Tavallinen ei ilmeisesti näytä koskaan haaleatakaan plussaa jos ei ole raskaana mutta noiden herkkien testien pakkausselosteessa sanotaan että voi näyttää hyvin haaleata ja silloin testi pitää uusia.

Itse testasin ensin herkällä mistä sain vaan haalean viivan ja myöhemmin tavallisella sain jo vähän selvemmän. Mutta mullakin meni nyt toisessa raskaudessa aika pitkään ennen kun sain testiin selvän viivan.
Mutta onnea siis :flower: =)

Yhteistyössä