mammaseuraa jyväskylän(keltinmäen alueelta!)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väbäv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

väbäv

Uusi jäsen
07.01.2009
2
0
1
Hei!
en löytänyt netin avulla mitään kunnon perhekahvila yms. toimintaa mihin liittyä joten ajattelin sitten etsiä "mammaseuraa" täältä.
te joilla on myös suurin piirtein samanikäinen lapsi kuin itselläni (9kk poika) ja olette myös hieman ujoja kuten itse niin olisi kiva vaihtaa muutama sananen täällä ja ehkäpä sopia tapaaminen myöhemmin:-)

esittäydyn:
Olen 25-vuotias uusi jyväskyläläinen ujo kotiäiti. minulla on 9kk poika ja pikkukakkonenkin olisi tervetullut jo tämän vuoden puolella.
en aikaisemmin ole käynyt missään perhekahviloissa tai muussa sellaisessa. on vaan niin vaikeaa liittyä joukkoon jossa kaikki ovat tuntemattomia. mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja yritin etsiä minulle ja pojalle tekemistä, jotain kerran kaksi viikossa tapahtuvaa teehetkeä tms. mutta mutta ainakin MLL:n perhekahvilatoiminta on jostain syystä tauolla ja seurakunnan muskariin emme pääse, pitäisi pojan olla yli vuoden vanha ja muutenkin ryhmä on täynnä. eli se siitä sitten. siksi etsin täältä keltimäkeläistä mammaystävää/ystäviä jonka kanssa lenkkeillä, juoruilla ja saisi pojallekin olla jo ikäistänsä jokellus-seuraakin:-)

olen uusi rekisteröitynyt käyttäjä ja toistaiseksi vähän pihalla tästä keskustelupalstan toiminnasta joten älkää ihmetelkö jos hölmöilen:)
neuvoa saa siis.

Yhteistyössä