Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Että siihen malliin;24103172:Mun mies on mamu ja minä meillä pidän järjestystä! Kyllä suomalainenkin hakkaa naistaan ja se vasta hakkaakin, kun lisänä on alkoholi.
Yleistäminen on ihan turhaa. Suinkaan kaikki maahanmuuttajat eivät syyllisty kunniaväkivaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Että siihen malliin;24103172:Mun mies on mamu ja minä meillä pidän järjestystä! Kyllä suomalainenkin hakkaa naistaan ja se vasta hakkaakin, kun lisänä on alkoholi.
Jotenkin vaikea kuvitella Suomessa asuvan norjalaisperheen arkea tuollaiseksi.. Niin, ellei sinulle sitten "mamu" tarkoitakin omassa mielikuvitusmaailmassasi suoraan "hiekkaneekeriä".
Terkkuja kaikille rasist.. anteeksi, siis maahanmuuttokriitikoille. Unohtui taas, että saivat mediaseksikkäämmän nimen itselleen. Ja voivat tuntea itsensä älykkääksi, kun ovat oikein kriitikoita![]()
"Mamunaiselle koti on vankila." <- Anteeksi, luulin tätä sinun tekstiksesi, mutta ilmeisesti kyseessä olikin YLE:n kirjoitus. Pahoittelut väärinkäsityksestä.
"Mamunaiselle koti on vankila." <- Anteeksi, luulin tätä sinun tekstiksesi, mutta ilmeisesti kyseessä olikin YLE:n kirjoitus. Pahoittelut väärinkäsityksestä.