M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Poliisia tarvittiin apuun Heinolan vastaanottokeskuksella
Oliko patja liian ohut vai mistä oli kyse?
Jälkiruoka maistui pahalle. Kolme kuoli.![]()
Ja yllättäen IL ja IS vaikenevat.... paljonkohan lehdille maksetaan ? SPR kuulemma maksaa
No kulkaas... tärkeintä lienee palstalaisille, että persutkin sitten lopulta hallituksessa muuttuivat mokutuspuolueeksi.
Niinkun täällä MitäsNytilläkin vielä pari vuotta sitten ja vielä vuosikin sitten solvattiin persfinneiksi kaikkia tänne kirjoittavia persujen kannattajia, jotka vastustivat tätä islamilaista mamuhelvettiä ja sen tuomista Suomeen.
No nyt kuitenkin muslimihelvetti eli Unelma on täällä, miksei täällä olla tyytyväisiä, varsinkin kun Timo Soinikin näkyy inhoavan mamukriittisiä äänestäjiään eli just niitä persfinnejä?
Mikä helvetti siinä oli, että kun teille kerrottiin mitä muslimimaahanmuutosta seuraa, niin piti vaan mölistä sitä syrjäytynyttä peräkammarin poikaa kaikille, ketkä haittamaahanmuuttoa ilmoittivat vastustavansa!? Häpeättekö nyt edes?
Tää sama suvakki-vajakki kommentoi joka ketjuun samalla tavalla. Etkö kykene muuhun copy-paste.Missä ap olit eilispäivän? Sun olis pitänyt olla näkemässä palstan meininki. Ei yhtään mamujankkaajia, paria mustaa palstalaista lukuunottamatta. Tuli siis selväksi että yks ja sama no-life on kaiken palstamamutuksen takana. Olitko suljetulla ja karkasit sieltä? Tekikö palstatauko hyvää? Ei ilmeisesti, koska heti kun palasit, teit kymmenkunta uutta mamukeskustelua. Voi raukka.
Edelleen, mistä sä päättelet että olen joku suvakki kun en ole ottanut mitään kantaa maahanmuuttajiin/pakolaisiin?Tää sama suvakki-vajakki kommentoi joka ketjuun samalla tavalla. Etkö kykene muuhun copy-paste.
Mene vaikka tutkimaan optulan raporttia: afrikkalainen raiskaa 18- kertaa useammin kuin ihminen tai miksi somalien työttömyysprosentti on 80 %
Ole ystävällinen ja mene levittämään sanomaasi missä sitä tarvitaan.Edelleen, mistä sä päättelet että olen joku suvakki kun en ole ottanut mitään kantaa maahanmuuttajiin/pakolaisiin?
Ja niin. Tottakai mä kommentoin kaikkiin sun aloituksiin tämän asian, sehän se pointyi just siinä oli!
Kumpis meistä täällä nyt levittikään sitä sanomaa?Ole ystävällinen ja mene levittämään sanomaasi missä sitä tarvitaan.
Jeps, ei tarvitse olla Einstein huomatakseen että kopioit typerän tekstisi vain tiettyihin keskusteluihin. Ja ei, en ole sinulle aiemmin kommentoinut, eikä olisi edes pitänyt, koska yleensä jätä idiooteille kommentoimatta. Onko lääkityksen tarve muuttunut?Edelleen, mistä sä päättelet että olen joku suvakki kun en ole ottanut mitään kantaa maahanmuuttajiin/pakolaisiin?
Ja niin. Tottakai mä kommentoin kaikkiin sun aloituksiin tämän asian, sehän se pointyi just siinä oli!
Jos pidät minun, idiootin, kirjoittamaa ap:lle osoitettua tekstiä niin typeränä, niin kannattaisko vaan ohittaa olan kohautuksella?Jeps, ei tarvitse olla Einstein huomatakseen että kopioit typerän tekstisi vain tiettyihin keskusteluihin. Ja ei, en ole sinulle aiemmin kommentoinut, eikä olisi edes pitänyt, koska yleensä jätä idiooteille kommentoimatta. Onko lääkityksen tarve muuttunut?
Eiköhän nuo keskinäiset tappelut johdu samoista syistä, miksi heidän kotimaissakin soditaan, eli uskonnollisista erimielisyyksistä.Oliko patja liian ohut vai mistä oli kyse?