Mamut ryöstävät järjestäytyneesti suomalaisia vanhuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamut ovat sankarpoikia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25223488]Nämä rikolliset mustamaalaavat ihan itse itsensä.

Muuten, eikö sinustakin sanassa mustamaalaminen ole hiukan rasistinen kaiku?[/QUOTE]

Neekereiden mustamaalaaminen on tarpeetonta, sanois isäni! :saint:

Miksi muuten itse taas linkitit sitä Belgian tapausta koskevan jutun toiseen ketjuun, jossa aihe oli aivan toinen? Tosin sekin taisi olla sinun aloittamasi.

Vaadit aina muilta vastauksia jne., mutta itse katsot voivasi toimia, kuten haluat.

Täytyy sanoa, että tältä aloitusvimmalta alkaa mennä kadota jopa sen viihdearvo, kun otetaan huomioon, että on oikeasti kysymys tärkeistä asioista.
Niitä koskevien keskustelujen aloitustapa on sinun takiasi vain aivan vääränlainen ja kuten ansarikukka totesi, ajat niillä vain omaa "agendaasi" ja vähät välität rikosten uhreista siis ihan oikeasti.

Sinä ajattelet omaa agendaasi yrittämällä tukahduttaa keskustelun mamujen tekemistä rikoksita ja et välitä paskaakaan vanhusten kärsimyksistä kunhan sun märkä unelma "monikulttuurisesta onnelasta" toteutuu.

[QUOTE="vieras";25223755]Sinä ajattelet omaa agendaasi yrittämällä tukahduttaa keskustelun mamujen tekemistä rikoksita ja et välitä paskaakaan vanhusten kärsimyksistä kunhan sun märkä unelma "monikulttuurisesta onnelasta" toteutuu.[/QUOTE]

Tämän aloituksen linkki ei koskenut maahanmuuttajien tekemiä rikoksia!

[QUOTE="vieras";25223933]Linkin uutinen ei voi mitenkään pitää paikkaansa, koska kaikki sun tuntemat mamut, etenkin sun kotimamu, ovat lakia kunnioittavia työteliäitä ihmisiä, jotka verotuloillaan elättävät kaikki suomalaiset.:xmas:[/QUOTE]
ja sä et osaa vastata näemmä kysymykseen :xmas: vai puuttuko sulla lukemisen ymmärtäminen?

Yhteistyössä