Mamut tappoivat ihmisiä Ikeassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja aihe vapaa laittoi minut banniin kun kirjoitin "ruotsin ikea murhan takana mamut"
Eli näin hyyssärit yrittää peitellä totuutta. Onnekis minulla on monta ip-osoitetta, ip vaihtuu aina kun olen puhelimella

Vauva av on Hesarin alla. Kuuluu Sanomille. Helsinginsanomat ovat puolueellinen taho.
Eivät uutisoi juuri lainkaan muum muassa Ruotsin kaameulsista. Onneksi on muita tahoja joista tapahtumista voi lukea!

Hesarin uusi nimi=Hyyssäri

Eivät vaan tajua että ampuvat omaan jalkaansa... miten muuten joku media voi edes peitellä totuutta ? Eihän me olla PohjoisKoreassa

Hesari on rikkonut todistusti monen monta kournalismilke olennaista sääntöä.
Yksityinen lehti tekee mitä lystää. Heillä on rahaa js lakimiehiä hoitamaan sotkuja.

Media on vaarallinen ase. Se Hesarissa on vaarallista kun se ei ole mikään kohulehti vaan yksi millä saa tuhoa aikaan on esim. se, että Ruotsin kaameuksista uutisoidaan VAIN murto-osa. Sellaiset uutiset vetää aina kukijoita joten uutisen poisjättäminen on hesarilla ihan tietoinen valinta. Ei ole mikään uutinen sinänsä, että ovat sipersuviksien kanssa samassa kelkassa.

Vaarallista, hyvin vaarallista!

MV-lehti kertoo totuuksia, (vaikka laadussa parantamista niin onnekkaita ollaan että meillä on edes yksi totuuden torvi) mutta se on toinen ääripää.

Suomeen tarvittaisiin joku todella näkyvä puolueeton mediataho, joka kertoisi asiat rehellisesti kuten ne ovat ja puolustaisi sanavapautta lukijoiden kommenttiosuudessa!

Hesari tekee myös paljon ihan tietoisia uutismokia (etenkin kun on politiikka kyseessä) sekä syyttää muita lehtiä plagioinnista, vaikka itse tekee samoin.

Nämä uutismokat voivat olla vaikka tällaisia:

HUPPISTA
hesari-valehtelee.png

Suomalaisen aivopesumedian mukaan tämäkin tekijä olisi kantaruotsalainen.
Tällä viittaat varmasti Amorellan joukkoraiskaukseen, jossa raiskaajien kerrottiin olevan ruotsalaisia vaikka olivatkin somaleita. Huomaa, että ei kukaan väittänyt niiden olevan KANTAruotsalaisia. Ja nyt jos viittaatkin siihen 15v suomalaistytön joukkoraiskaukseen, niin huomaa että ei ole käynyt ilmi etteikö poliisin sana "kantasuomalainen" pitäisi paikkaansa.

Tällä viittaat varmasti Amorellan joukkoraiskaukseen, jossa raiskaajien kerrottiin olevan ruotsalaisia vaikka olivatkin somaleita. Huomaa, että ei kukaan väittänyt niiden olevan KANTAruotsalxaisia. Ja nyt jos viittaatkin siihen 15v suomalaistytön joukkoraiskaukseen, niin huomaa että ei ole käynyt ilmi etteikö poliisin sana "kantasuomalainen" pitäisi paikkaansa.

Amorellan raiskaajat eivät olleet ruotsalaisia alkuunkaan. Ei heillä ollut ruotsin kansalaisuutta.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015081120162411_ul.shtml

Ei hitto vie :D Tää lässytys saa jo tragikoomisia piirteitä. Kaksi eritrealaista mamu turvapaikan hakijaa puukottaa täysin ilman syytä ja täysin vieraat ihmiset. Tämän jälkeen Ruotsin poliisin suurin murhe on mennä äkkiä suojelemaan vastaanottokeskuksia, kun kansalla varmaan vähän veri kiehahtaa.

On tämä ristiriitaista... ei vaan ymmärrä... olen varmaan rasisti-natsi-persu-paska :D :D

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015081120162411_ul.shtml

Ei hitto vie :D Tää lässytys saa jo tragikoomisia piirteitä. Kaksi eritrealaista mamu turvapaikan hakijaa puukottaa täysin ilman syytä ja täysin vieraat ihmiset. Tämän jälkeen Ruotsin poliisin suurin murhe on mennä äkkiä suojelemaan vastaanottokeskuksia, kun kansalla varmaan vähän veri kiehahtaa.

On tämä ristiriitaista... ei vaan ymmärrä... olen varmaan rasisti-natsi-persu-paska :D :D

Tapahtuma on todella järkyttävä!

Mitä et ymmärrä? Sinusta on siis ok, että jotkut haluavat mahdollisesti kostaa tämän teon ihmisille, jotka eivät siihen syyllistyneet..?

Yhteistyössä