Maria!-ohjelman riepottelu on kuvottavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutenkin haastateltavia vois näissä ohjelmissa mielestäni kunnioittaa vähän enemmän, heiltähän nää toimittajat kuitenkin saa leipänsä. Monesti ohjelmassa on mielenkiintoisia vieraita mutta haastattelija pilaa sen, kun ei esim. anna tarpeeksi aikaa tai suhtautuu halveksien tms. haastateltavaan.

Voi jeesus teidän kanssa taas.. Miksi toimittajien pitäisi kunnioittaa julkkiksia, ku ne kuitenkin tulee haastateltavaksi vaikka niitä kohdeltaisiin miten? Kun kuitenkin jokainen noista haastateltavista varmasti tietää minkälainen ohjelma on kyseessä ja silti sinne vapaaehtoisesti menevät. Sitä paitsi, me katsojathan valitaan minkälaista ohjelmaa me halutaan nähdä ja ei noi "kiltit" talk showt ole kovin hyvin menestyneet...

Äh. Ite se Tuksu itteään joka paikkaan tunkee! Ja koko avioliitto on selvästi julkisuustempaus (näistäkin kysellessä vastattiin vaan, että "en kommentoi"). Itse hän sitä julkisuutta väkisin haluaa ja kun sitä haluaa väkisin, niin turha odottaa sen olevan jotain positiivista ja hienoa!

Voi jeesus teidän kanssa taas.. Miksi toimittajien pitäisi kunnioittaa julkkiksia, ku ne kuitenkin tulee haastateltavaksi vaikka niitä kohdeltaisiin miten? Kun kuitenkin jokainen noista haastateltavista varmasti tietää minkälainen ohjelma on kyseessä ja silti sinne vapaaehtoisesti menevät. Sitä paitsi, me katsojathan valitaan minkälaista ohjelmaa me halutaan nähdä ja ei noi "kiltit" talk showt ole kovin hyvin menestyneet...

Miksi ihmisen pitää kunnioittaa toista ihmistä...? Mutta oikeassa olet, vapaaehtoista kaikki ja kaikille. Jotkut ihmiset eivät vaan ole ihan siinä tilassa, että osaisivat arvioida omaa toimintaansa ja silloin ulkopuolisten pitäisi siihen puuttua.

Limavuori sai itse aikoinaan Mariassa niin pahasti nenilleen, että taitaa maksella nyt velkojaan takaisin =) Samanlainen tyrkkyjulkkis on itsekin, joita niin "rankasti" mielellään on lyttäämässä SEISKASSA pitämässään blogissa.

no onhan se moraalisesti jokseenkin arvelluttavaa käyttää hyväkseen ihmistä jolla ihan selkeesti ei ole kaikki kunnossa/kotona tai ymmärrä mitä tekee.
luulis,että VIIHDETTÄ voisi tehdä muullakin tavoin.Jani toivola oli kiva ja hyvä vieras,lisää sellaisia.

tosin itse en kestä sitä Mariaa -joku ärsyttää hänessä mua hirveesti - joten en pysty katsoo koko ohjelmaa.

Se nyt ei varmaan ole kenellekään mitenkään vaikeaa huomata, että Tuksu nyt vaan on ihan pihalla ja täysin median riepoteltavana. En ymmärrä ihmistä, joka euronkuvat silmissä riepottelee sellaista typerää reppanaa kuin Tuksu, saadakseen kanteen taas jotain reposteltavaa.

Sairaiden ihmisten hyväksikäyttö on kuvottavaa, ja minusta Maria veti överiksi jo Tuksun toisella haastattelukerralla, tämä kolmas oli jo silkkaa vittuilua ja kiusantekoa.

[QUOTE="vieras";23040080]Muutenkin haastateltavia vois näissä ohjelmissa mielestäni kunnioittaa vähän enemmän, heiltähän nää toimittajat kuitenkin saa leipänsä. Monesti ohjelmassa on mielenkiintoisia vieraita mutta haastattelija pilaa sen, kun ei esim. anna tarpeeksi aikaa tai suhtautuu halveksien tms. haastateltavaan.[/QUOTE]

Voi kuule, niin monet noista vieraista itse tyrkyttävät itseään noihin ohjelmiin. Se on vähän sellaista vaihtotaloutta, molemmat puolet hakevat sitä hyötyä.

Olen samaa mieltä. Marian arvostelukyky petti pahan kerran, ohjelma oli ala-arvoinen ja toisen ihmisen nolaaminen (e. tulot julki) ei ole koskaan ok. Ei edes vaikka kyseessä olisi säälittävän ja sekavan Tuksun reppana poikaystävä.

[QUOTE="vieras";23040143]Se nyt ei varmaan ole kenellekään mitenkään vaikeaa huomata, että Tuksu nyt vaan on ihan pihalla ja täysin median riepoteltavana. En ymmärrä ihmistä, joka euronkuvat silmissä riepottelee sellaista typerää reppanaa kuin Tuksu, saadakseen kanteen taas jotain reposteltavaa.

Sairaiden ihmisten hyväksikäyttö on kuvottavaa, ja minusta Maria veti överiksi jo Tuksun toisella haastattelukerralla, tämä kolmas oli jo silkkaa vittuilua ja kiusantekoa.[/QUOTE]

Mutta Tuksun ahdinko ei ole millään tasolla Maria Veitolan (eikä kenenkään muunkaan toimittajan) vastuulla, vaan sen läheisten pitäisi laittaa se hoitoon tai sitten jonkun muun tahon pitäisi puuttua siihen noiden Tuksun kommellusten jälkeen. Koska ketään ei kerran kiinnosta niin tilanne on joko että kukaan ei välitä tai koko Tuksu on vain media temppu ja se akka on oikeasti ihan fiksu, mutta esittää vaan tyhmää...

[QUOTE="Tiina";23040119]Miksi ihmisen pitää kunnioittaa toista ihmistä...? Mutta oikeassa olet, vapaaehtoista kaikki ja kaikille. Jotkut ihmiset eivät vaan ole ihan siinä tilassa, että osaisivat arvioida omaa toimintaansa ja silloin ulkopuolisten pitäisi siihen puuttua.[/QUOTE]

No ei se ole esim.Marian tehtävä pitää Tuksusta(yms.) huolta.Tuksun omat läheiset vois puuttua sen tekemisiin jos sillä päässä vippaa.
Ja mä olen myös sitä mieltä että ihmiset ketkä menee haastateltaviksi tv-ohjelmiin tietää itse mihin ryhtyy.Esim. jos pyydetään Arto Nybergin ohjelmaan tai Mariaan niin kyllä siitä voi jo päätellä millasta haastattelua on tulossa.

[QUOTE="Tiina";23040119]Miksi ihmisen pitää kunnioittaa toista ihmistä...? Mutta oikeassa olet, vapaaehtoista kaikki ja kaikille. Jotkut ihmiset eivät vaan ole ihan siinä tilassa, että osaisivat arvioida omaa toimintaansa ja silloin ulkopuolisten pitäisi siihen puuttua.[/QUOTE]

Peesailen tätä. On edesvastuutonta käyttää hyväksi ihmistä,josta sokeakin näkee perssilmällään että henkilö ei todellakaan ole kunnossa! Missä se raja menee? Tehdäänkö kohta tosiaan pilaa julkisesti mielisairaista,ulkonäöllisesti poikkeavista,tai muuten vaan huonommassa asemassa olevista? Eikun ainiin,onhan meillä 4D-dokumentit!!

Viekää se Johanna samantien jalkapuuhun rautatientorille,siinä voi ihan sallitusti nauraa paskasia ja vaikka sylkeä päälle. Ei eroa mun mielestä milläänlailla tuosta ihanasta Maria!sta.

No ei se ole esim.Marian tehtävä pitää Tuksusta(yms.) huolta.Tuksun omat läheiset vois puuttua sen tekemisiin jos sillä päässä vippaa.
Ja mä olen myös sitä mieltä että ihmiset ketkä menee haastateltaviksi tv-ohjelmiin tietää itse mihin ryhtyy.Esim. jos pyydetään Arto Nybergin ohjelmaan tai Mariaan niin kyllä siitä voi jo päätellä millasta haastattelua on tulossa.

jotenkin vois silti luulla kuitenkin, että fiksu ihminen ei potkis lisää enää maassa makaavaa,vaikka se makaava niin pyytäskin. tai jotain.

Ei kaikki osaa päätellä. Mistä sitä tietää vaikka Johannalle on sanottu että nyt on tilaisuus paikkailla mainettaan ohjelmassa,vaikka tosiasiassa tiedettiin jo etukäteen että vittuiluks menee. Ei ole Marian tehtävä holhota haastateltaviaan,mutta ne isommat rattaat siellä taustalla vois vähän ottaa järkeä käteen.

Maria on ilkeä ja ivallinen. Sanoo toista ja tarkoittaa toista. Itsellä tulee ohjelmasta mieleen kouluajat. Juuri noin joku niistä tytöistä sanoi mulle: " oletpä nätti" ja sitten kaikki nauroi.

[QUOTE="vieras";23040247]Peesailen tätä. On edesvastuutonta käyttää hyväksi ihmistä,josta sokeakin näkee perssilmällään että henkilö ei todellakaan ole kunnossa! Missä se raja menee? Tehdäänkö kohta tosiaan pilaa julkisesti mielisairaista,ulkonäöllisesti poikkeavista,tai muuten vaan huonommassa asemassa olevista? Eikun ainiin,onhan meillä 4D-dokumentit!!

Viekää se Johanna samantien jalkapuuhun rautatientorille,siinä voi ihan sallitusti nauraa paskasia ja vaikka sylkeä päälle. Ei eroa mun mielestä milläänlailla tuosta ihanasta Maria!sta.[/QUOTE]

Niimpä!

Maria on ilkeä ja ivallinen. Sanoo toista ja tarkoittaa toista. Itsellä tulee ohjelmasta mieleen kouluajat. Juuri noin joku niistä tytöistä sanoi mulle: " oletpä nätti" ja sitten kaikki nauroi.

Juuri sama ajatus tuli minulle. Vähän sellaista koulukiusausmeininkiä, mistä olen itsekin kärsinyt, tosin eri muodossa :( Enpä tykkää tuosta Marista, mutta en tykkää myöskään Valavuoresta. Kaksi siinä on...

Yhteistyössä