Marika Fingerroos ei imetä lainkaan...(iltalehdessä oli juttua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ja tämä "viikon päästä synnytyksestä olin ratsastamassa" juttu. onko tämä hienostuneempi tapa sanoa, että alakerta on kunnossa. itse voi kyllä sanoa, että viikon päästä synnytyksestä en olisi ratsastamaan mennyt ja sillä ei ollut mitään tekemistä imetyksen kanssa... muutama tikki kun oli laitettu.

Ai jos sinä et pysty niin muutkaan ei voi? Hei, silmä pois omasta pyllystä. Ihmiset ovat erilaisia eikä sun tapa ole se ainoa oikea tapa elää ja tuntea synnytyksen jälkeen :xmas:

Sinänsä sama, kuka imettää ja kuka ei, mutta sitä en minäkään ihannoi, että ylpeillään sillä, että sainpas kaikki kilot ennätysnopeasti pois (imetyksen kustannuksella).

Tai no. Itse en niin tekisi enkä tehnyt. Päätin tietoisesti, että olkoot läskit vielä hetken jos ja kun sillä imetyksen sain turvattua. Aikaa on laihdutella nytkin, kun ei enää ole imetykestä kiinni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sinänsä sama, kuka imettää ja kuka ei, mutta sitä en minäkään ihannoi, että ylpeillään sillä, että sainpas kaikki kilot ennätysnopeasti pois (imetyksen kustannuksella).

Tai no. Itse en niin tekisi enkä tehnyt. Päätin tietoisesti, että olkoot läskit vielä hetken jos ja kun sillä imetyksen sain turvattua. Aikaa on laihdutella nytkin, kun ei enää ole imetykestä kiinni. :)

Samanlaisia ajatuksia..

Yhteistyössä