Marinaa Linus ja Lotta nettipuodista

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Mikä ihme niillä kestää?
Ekan kerran kun tilasin sieltä, niin unohdin jo tilauksen tehneeni, kunnes kuukausi tilauksen tekemisen jälkeen tuli meili, että tuotteita pakataan. Siitä meni vielä pari viikkoa ennenkuin sain paketin.

No nyt tein puolitoista kk sitten uuden tilauksen eikä vieläkään ole tullut meiliä, että pakkaisivat niitä vaatteita lähetystä varten! :kieh:

Alkaako ne hemmetti soikoon ompelemaan niitä vasta sitten kun joku tilaa vai mikä ihme siellä voi kestää?!? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Kiva kun kerroit kokemuksestasi. Oon meinaa miettiny tilaavani sieltä vaatteita, mutta enpä sitten kyllä viitsikään, jos kerran toimitus on noin järjettömän hidasta.

No ainakin jos meinaa joululahjaksi tilata jotain niin kannattaa jo mennä äkkiä tilaamaan, että tulevat jouluksi...
Mua niin ärsyttää...

Mulla kanssa kesti kuukauden että sain L&L putiikista vaatteet. Niitä tosiaan pakattiin kolme viikkoa. :o Ja kun ne vaatteet vihdoin tulivat niin yksikään vaatteista ei ollut käyttökelpoinen. Housujen mitotus oli todella suuri, melkein kaksi numeroa isompaa kokoa mitä kokolappu antaa ymmärtää. Onneksi lapset kasvavat, on sitten housuja valmiiksi odottamassa käyttöä mutta oltaisiin tarvittu ne housut heti käyttöön.

Palauttamaan en viitsinyt kun olisi taas kestänyt varmaan vähintään sen kuukauden että olisi tullut tilalle pienempää kokoa.

Mulla meni noin viikko siitä kun tilasin niin oli vaatteet postissa.... =)
Omasta mielestä ihan kohtuullinen toimitusaika.
Ja nämä vaatteet muuten tulevat "ulkomailta"... pakataan Ruotsissa ja sen takia postissa kestää vähän pitempää...

Alkuperäinen kirjoittaja Eka ja Vika Kerta:
Mulla kanssa kesti kuukauden että sain L&L putiikista vaatteet. Niitä tosiaan pakattiin kolme viikkoa. :o Ja kun ne vaatteet vihdoin tulivat niin yksikään vaatteista ei ollut käyttökelpoinen. Housujen mitotus oli todella suuri, melkein kaksi numeroa isompaa kokoa mitä kokolappu antaa ymmärtää. Onneksi lapset kasvavat, on sitten housuja valmiiksi odottamassa käyttöä mutta oltaisiin tarvittu ne housut heti käyttöön.

Palauttamaan en viitsinyt kun olisi taas kestänyt varmaan vähintään sen kuukauden että olisi tullut tilalle pienempää kokoa.

Joo eka kerralla huomasin tuon mitoitusjutun. Palautin kaikki muut paitsi yöpuvun, joka saikin olla hiukan reilu.

Nyt tilasin pienempää kokoa kuin normaalisti ostaisin. Katotaan nyt mitä sieltä tulee kun tulee joskus...
Jos taas menee v**uiks niin en enää ikinä sieltä mitään tilaa.

*****clips***** Ja kun ne vaatteet vihdoin tulivat niin yksikään vaatteista ei ollut käyttökelpoinen. Housujen mitotus oli todella suuri, melkein kaksi numeroa isompaa kokoa mitä kokolappu antaa ymmärtää. ******clips*****

Tähän täytyy sanoa että meillä koot oli ihan sopiva... ainakin 90 -110 välissä mitä tilasin lapsille... ainut "väärä koko" oli lakki... siinä kokomerkintä 90/110 ja se oli sopiva siskon 8kk vauvalle :o

Muuten ihan hyvät koot (meille) :)

Alkuperäinen kirjoittaja surffari:
Juuri tuon takia itse tilaan nykyään vain ulkomaalaisista nettikaupoista, niistä tulee tilaukset aina muutamassa päivässä.

Tämä on ruotsalainen,

Mä oon tehnyt elokuussa reklamaation ja siihen ei oo vielä vastattu, et kestää tämäkin puoli. Puhelimella tein ja ne sanoi suomen asiakaspalvelussa että laskua ei tarvitse maksaa ennenkuin tämä on käsitelty, onneksi pyysin lähettämään siitä sähköpostilla kirjallisen tiedon. Muuten tulisi varmaan ulosottomies jo seuraavaksi.

En muuten sitten ikinä enää sieltä tilaa mitään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri tuon takia itse tilaan nykyään vain ulkomaalaisista nettikaupoista, niistä tulee tilaukset aina muutamassa päivässä.

Tämä on ruotsalainen,

Mä oon tehnyt elokuussa reklamaation ja siihen ei oo vielä vastattu, et kestää tämäkin puoli. Puhelimella tein ja ne sanoi suomen asiakaspalvelussa että laskua ei tarvitse maksaa ennenkuin tämä on käsitelty, onneksi pyysin lähettämään siitä sähköpostilla kirjallisen tiedon. Muuten tulisi varmaan ulosottomies jo seuraavaksi.

Utelias kun oon: millasesta asiasta teit reklamaation?

Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:
*****clips***** Ja kun ne vaatteet vihdoin tulivat niin yksikään vaatteista ei ollut käyttökelpoinen. Housujen mitotus oli todella suuri, melkein kaksi numeroa isompaa kokoa mitä kokolappu antaa ymmärtää. ******clips*****

Tähän täytyy sanoa että meillä koot oli ihan sopiva... ainakin 90 -110 välissä mitä tilasin lapsille... ainut "väärä koko" oli lakki... siinä kokomerkintä 90/110 ja se oli sopiva siskon 8kk vauvalle :o

Muuten ihan hyvät koot (meille) :)

Meillä 100 cm kokoisia vaatteita käyttävälle Linus&Lotta collegehousut vastasivat kokoa 104 cm ja 110 cm kokoisia vaatteita käyttävän 110 cm kokoiset collegehousut olivat vähintään kokoa 116 cm ellei isompiakin.

Jonkin verran olen huomannut, että on vaatteiden välillä kokoeroja vaikka sama koko. T-paidat on mielestäni pientä kokoa, 100cm teeppari meidän neidille pieni ja muut 100cm vaatteet tosi reiluja. Muuten tyttö käyttää 92-98cm vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä on ruotsalainen,

Utelias kun oon: millasesta asiasta teit reklamaation?

Mä tilasin sieltä tavaraa ja tilausvahvistus ja kaikki ihan ok, sitten paketti tuli ja sisälsi 200 e arvosta tavaraa jota en ollut tilannut, mutta vain yksi paita jonka olin tilannut, palautin nämä ei tilatut ja pyysin tilalle ne jotka olin tilannut ja jotka tilausvahvistuksen mukaan mulle piti tulla.
Vaihto sujui, heillä oli kuulema menny mun ja jonkun muun tilaukset sekaisin. Sitten kun ne mun tilaamat tuli niin niiden mukana tuli lasku jossa veloitettiin 14,90e / rahtikuluja tuotteiden vaihdosta!!!

Mä en todellakaan maksa tuota summaa siitä ilosta että HE on mokannut. Ne tuotteet jotka tilasin ja sain maksan toki, mutta rekliksen kun tein niin kehoittivat olemaan maksamatta ja heiltä tulee uusi lasku JOS ON AIHEELLISTA o:

Tilasin kans reilu kuukausi sitten ja paketti tuli vajaas viikos. Ja tuotteet oli mitä piti. Mutta tämä oli eka kerta kun tilasin sieltä.. Et en tiedä oliko mulla sit vaan hyvää tuuria..