Marinin hallitus aikoo ainakin tuplata auton käyttämiseen liittyvät verot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kunpa ihmiset muistaisivat tämän äänestyskopeissa, varsinkin jos auto on välttämätön liikkumiselle.

Pisimmät siivut mitä mä liikun ovat 400 kilometriä. Julkista liikennettä ei ole ja fillariin ei saa mahtumaan kaikkia tavaroita.
Minulla taas päivittäinen työmatka on 1000 km ja lisäksi joudun tuomaan ja viemään työpaikalle joka päivä 20 kpl alasimia ja viemään meidän viitoset tarhaan joka sijaitsee 200 km työpaikaltani. Täytyy sanoa, että todella ottaa hermoon nämä vihervasemmiston heppatytöt jotka tahtovat estää rehellistä valkoista heteromiestä käymästä töissä ja elättämästä kaiken maailman fillarikommari-ituhippejä.

Minulla taas päivittäinen työmatka on 1000 km ja lisäksi joudun tuomaan ja viemään työpaikalle joka päivä 20 kpl alasimia ja viemään meidän viitoset tarhaan joka sijaitsee 200 km työpaikaltani. Täytyy sanoa, että todella ottaa hermoon nämä vihervasemmiston heppatytöt jotka tahtovat estää rehellistä valkoista heteromiestä käymästä töissä ja elättämästä kaiken maailman fillarikommari-ituhippejä.
Täytyyhän tuollainen matka taittaa polkien ihan hujauksessa. Hommaat vain tarpeeksi ison kärryn ja treenaat kuntoasi niin kyllä se siitä.

Pääkaupunkiseudulla kannatus kasvaa, kun omasta autosta ei olla niin riippuvaisia. Maaseudulla taas on paljon niitäkin, jotka vain äänestävät mielikuvan perusteella eikä asioista olla perillä.

PK-seudulla käytetään myös paljon autoa ja siellä jos missä äänestetään mielikuvien perusteella. Maaseudulla äänestetään järjen perusteella.

Yhteistyössä