Marinin hallituspuolueiden kannatus nyt 59,1 %

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa! Minä ainakin olen lopen kyllästynyt siihen, että koko ajan leikataan pienituloisilta ja hätää kärsiviltä. Purran ivallinen suhtautuminen suomalaisiin on myös jotakin ennen näkemätöntä. Hänhän on mm. sanonut, että suomalaiset ovat laiskoja. Keikka-, silppu-, pätkä- ja 0-tuntisopimustöiden tekijöille hallituksen 300 €/kk työtulojen suojaosan poisto loi 100% marginaaliveron.

Perustuslaissa sanotaan, että hallituksen tulee huolehtia työpaikoista. Nykyhallitus rikkoo perustuslakia ajamalla ihmisiä työttömyyteen. Ihan turha louskuttaa kohtaanto-ongelmasta työmarkkinoilla, kun hallitus on lopettanut aikuiskoulutustuen. Ei työtön ihminen saa mistään lainaa opintoja varten, eikä perheellisellä työttömällä ole varaa opintoihin. Hyvä kun edes ruokaa saa kaupasta näillä ruokien hinnoilla.

Nykyhallitus veteli velkaa viime vuonna 18,5 miljardia ja tänä vuonna on vetäisty jo 5 miljardin siivu. Kokoomusta ei tarvita hallituksessa kun nyt näkyy miten huolimattomasti suhtautuu yhteiseen omaisuuteen. EK:n Häkämiehen viimeinen ulostulo on viimeinen pisara. Miljarditunneleita sinne ja tänne plus perintöveron ja lahjaveron poisto sekä yritysten veronalennukset ovat liikaa. Purra jo väläytteli vihreää korttia näille.

Kurjuus lisää persujen kannatusta ja sitä tehdään nyt urakalla. Valitettavasti ei olla saatu tarpeeksi mamuja, jokita syyttää, vaikka on itse haettu niitä ulkomailta. Suomen houkuttavuus kun ei tällä talouspolitiikalla enää riitä ulkareille

Yhteistyössä