Marjojen myyjät, millä hintaa myytte ämpärillisen puolukkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskinpa niillä ny rikastumaan pääsis tai ylipäätään,että en menis mettään ihan vaan sen takia niit poimiin ett möisin ne....Mä en maksais ees 10e ämpärillisestä...

Hilla on 12e kilo ja senki hinta vaan nousee....

En ole käynyt suolla, kun en vielä ole kerennyt etsimään sellaista uudelta paikkakunnaltamme. Hilla maksaakin näköjään paljon, mutta tuskin niitä kovin isoja määriä löytyy. Joskus teininä keräsin niitä aika paljon. Silloin oli hyvä hillavuosi. No jos niitä nyt löytyisi niin en varmaan niitä rasittis myydä vaan laittaisin ne omaan pakastimeen :p

[QUOTE="mie";27020587]mustikka arvokkaampaa ku puolukka, sitäki pitäs vielä löytyä. Hillasa maksetaan kylläki väh. 20€/kg.[/QUOTE]

Mustikkaa sainkin jo omaan pakastimeen ihan kivasti, joten jos löydän vielä hyvän paikan niin voihan sitäkin kokeilla myydä.

Minä pyysin 20 e mustikkasankosta,puolukkaa en tiedä viittiinkö ees kerätä myyntiin asti..äitille ja isille kerään-maksavat mitä maksavat,tai sit eivät maksa mitään.Aika monesti on tehty silleen että mie vien marjat/kanttarellit ja saan sitten hyvän mielen itselleni ja vanhemmilleni (ja talven mittaan itsetehtyä ruisleipää)

Minä pyysin 20 e mustikkasankosta,puolukkaa en tiedä viittiinkö ees kerätä myyntiin asti..äitille ja isille kerään-maksavat mitä maksavat,tai sit eivät maksa mitään.Aika monesti on tehty silleen että mie vien marjat/kanttarellit ja saan sitten hyvän mielen itselleni ja vanhemmilleni (ja talven mittaan itsetehtyä ruisleipää)

Mä olen myös keräillyt äidilleni mustikoita ja puolukoitakin on tarkoitus viedä. En häneltä ole rahaa niistä ottanut.

Yhteistyössä