Hae Anna.fi-sivustolta

Markkinointiviestinnän EAT

Viestiketju osiossa 'Opinnot ja kurssit' , käynnistäjänä *******, 29.01.2007.

1. ******* Vierailija

Kiinnostuin Markkinointi-Instituutin järjestämästä Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkinnosta. Löytyisikö täältä ketään, joka olisi ko. tutkinnon suorittanut?

Kaikki kokemukset tervetulleita!

2. *******? Vierailija

Eikö ketään löydy? Tiedän, että tutkinto on melko uusi, mutta löytyiskö jollakulla edes jotain tietoa????

3. tradenomi Vierailija

Ei kovinkaan arvostettu tämä instituutti. Tsori.

Aika paljon olen nähnyt pällepäsmäreitä Markkinointi-instituutista, nopea tutkinto on laadultaan sen mukainen.

4. eräs opiskelija Vierailija

ap:n tarkoittamasta koulutusohjelmasta minulla ei ole kokemuksia, mutta olen suorittanut mrk-instituutissa MKT-tutkinnon, ja aloittamassa MJD-tutkintoa.
    Pohjakoulutuksena minulla on yo-merkonomin tutkinto ja työkokemusta 20 vuotta myynnin ja markkinoinnin parissa.
    Päinvastoin kuin tradenomi uskottelee, Mrk-instituutin koulutukset ovat erittäin arvostettuja työnantajien keskuudessa. Ne ovatkin täydennyskoulutuksia työkokemusta jo hankkineille. Opetus ja luennoitsijat ovat alansa huippuja.
    Kaikki caset opiskelija tekee oman työnantajayrityksen lähtökohdista käsin.
    Opiskelija-aines toimii erilaisissa tehtävissä myynnin ja markkinoinnin saralla.
    Mm. MKT-kurssini opiskelijoista 45% oli akateemisesti koulutettuja.

5. Tipulix Vierailija

Tämä kiinnostaisi minuakin, marraskuussa näyttää alkavan uusi kurssi.

6. Arianna75 Vierailija

Huhtikuussa alkaa uusi kurssi. Olen mahdollisesti ilmoittautumassa. Löytyisikö ketään, joka on jo käynyt?

7. huggie Vierailija

Suosittelen lämpimästi. Se on varsin kokonaisvaltainen paketti markkinointiviestinnästä, brändin rakentamisen anatomiasta, luovuudesta ja mm. tuloksellisuudesta. Luennoitsijat olivat erinomaisia, materiaalia saatiin runsaasti ja eväitä arjen työhön enemmän kuin etukäteen uskalsin toivoa.
    Kuten tuolla aiemmin joku sanoi, parhaan tuloksen varmasti saa, mikäli on työkokemusta alalta.

8. En tunne markkinointiviestinnän erikoisammattitutkintoa, mutta Markkinointi-instituuttia en suosittelisi: koulutukset ovat aivan liian kalliita, lisäksi yritys tekee jatkuvasti tappiota, irtisanoo ja lomauttaa henkilöstöään. Työntekijät ovat ylityöllistettyjä eikä enää voi luottaa siihen, että koulutusten laatu olisi hyvä kun niillä ei ole tarpeeksi resursseja hoitamaan niitä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri