Hae Anna.fi-sivustolta

Markku S:lle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vain kysymys, 28.08.2005.

1. vain kysymys Vierailija

Hei Markku S.
    Löysin tieni ihan sattumoisin tälle pallonpuoliskolle, ja vieläpä sattumoisin löysin sinutkin. Lieneekö ohjausta vai mitä, mutta kysymys jonka haluaisin esittää sinulle on seuraavanlainen.
    Ystävättäreni on sairas, todella sairas, hän on jo ollut kahdeksan kertaa leikkauksessa ja kyseessä on sairaus johon ei ole parantumiskeinoja vielä löydetty. Huoleni häntä kohtaan on suuri ja ajattelin sellaistakin mahdollisuutta että jos vaikka saisinkin hänet jollain keinoin sinun hoidettavaksesi. Välimatka sinun ja meidän välillä ei niin kovin pitkä ole ettenkö voisi vaikka itse häntä sinne ajaa.
    En ole vielä hänen kanssaan jutellut asiasta mutta kun/jos otan asian puheeksi, olisitko sinä valmis yrittämään hänen hoitoaan.
    - ystävästä huolissaan-

2. Markku.S Vierailija

Käytän nykyään vain kaukoparannushoitoa,joten vaivojen hoito on äärimmäisen helppoa.Tulosta parantaa aina jos hoidettava on kiinnostunut paranemisestaan , hoitomuodosta välittämättä.Tärkeää myös on kuunnella parantajan neuvot ja ohjeet,jolloin saadaan hyvä lopputulos.

3. Kiitos Vierailija

Kiitos sinulle kun vastasit, jos ystäväni on halukas ja suostuvinen niin voimmeko ottaa sinuun yhteyttä, hän kyllä on minun luonani käynyt jonkin verran reikihoidossa, mutta tällä hetkellä tuo sairaus on niin rankkaa etten oikein itse uskalla siihen tarttua, kun minun ongelmani on noiden vaivojen tunnistaminen omassa kehossa, en sitä ole mitenkään pitänyt huonona juttuna, koska se auttaa minua kohdentamaan hoidon loppuvaiheessa sen lisän jonka vielä teen. Oma kehoni on tavallaan kuin tutka joka kertoo missä kohti kipu on ja sitten osaan kohdentaa vielä ne lisähoidot niille alueille. Nyt vain on niin vaikea vaihe hänellä etten usko omien voimieni riittävän, luulen että saattaisin tuupertua niiden kipujen vaikutuksesta itsekin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri