Hae Anna.fi-sivustolta

Markku.S

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Henkioppaista, 22.08.2005.

1. Henkioppaista Vierailija

Olisitko niin ystävällinen, jos vaan mahdollista, niin katsoisitko minkäkaisia henkioppaita minulla on?
    Vai maksanko jotain velkaa nyt, kun moneen vuoteen mikään ei ole onnistunut.Sairautta ja masennusta vain, en oikeen tunne enää iloa mistään.
    Olisin kovin kiitollinen avustasi.

2. Markku.S Vierailija

Kohdallasi ei henkioppaista tietäminen johda minnekkään,joten se on turhaa tietoa.Tärkeämpää on pitää itsestään huolta joko hoitamalla itseään tai käyttämällä eri hoitopalveluja jotta saa itsensä kuntoon.Parhaita ovat ne jotka näkevät vaivojen taakse,jolloin kuntoutus alkaa.Mitään karmanvelkaa ei ole.Sen verran vihjaisen että kyse on kilpirauhasen tietystä vajaatoimista joka ei näy esim.testeissä.

3. Henkioppaista Vierailija

Kiitos tuhannesti sinulle, et tiedä kuinka monta kertaa tehty kokeita ja aina tulos ei mitään vikaa kilpitauhasissa.
    Lääkärit ihmettelevät, kun selvä patti on vasemmalla puolella.
    Sitten asia on aina jäänyt siihen, kun kerta kokeet näyttää ettei mitään vikaa ole.
    Voisitko pikkasen vielä vihjaista, mitä minun pitäisi tehdä asian hyväksi.
    Kuinka saan yhteyden tallaisiin ihmisiin, jotka näkevät vaivojen taakse?Niin voisin sen kuntoutuksen aloittaa.
    Ymmärrän kyllä jos et niin teen tai ainakin koetan ymmärtää.

4. up Vierailija

5. Henkioppaista Vierailija

Heips!
    Nyt on käyty ostamassa paljon luontaistuotelääkkeitä ja fysikaaliseen kuntontoutukseen on aika.
    Mutta kuinka hoidan tämän kilpirauhasen vaajatoiminnan. Olen ollut terveyskeskukseen yhteydessä väittävät, että jos on jotain häikkään, näkyy kuulemma kokeissa ja sinun kohdalla ei näy mitään.Olen yrittänyt ottaa muutamasta paikasta tästä asiasta selvää,- tuloksetta.
    Olisiko sinulla vielä pikkuriikkisen aikaa neuvoa minua.
    Kiittäen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri