Hae Anna.fi-sivustolta

Markku S.

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Nyt ymmärrän!, 31.08.2005.

1. Nyt ymmärrän! Vierailija

Hei Markku!

Kävin eilen hätäisesti tutustumassa nettisivuihisi ja siellä olikin paljon luettavaa. Tänään aion oikein ajatuksella käydä lukemassa ajatuksiasi.

Kirjoitit siellä, että henkisen kanavan aukeaminen voi aiheuttaa paineen tunnetta ja kovaa kipua pään alueella ja säteillä sieltä muualle kehoon. Tässä kohtaa havahduin, että olisiko tuo ratkaisu minun ongelmaani.
    Viimeisen vuoden olen ravannut lääkärissä selittämättömän pään- ja silmäsäryn takia. Olen jopa ollut magneetikuvauksissa, jossa kuvattiin silmänpohjat. Ei löytynyt vikaa. Viime syksynä aloin tutkia henkisiä kykyjäni ja kehittää niitä ja nyt keväällä aloin lukemaan kirjallisuutta ja paljon on alkanut tapahtumaan. Unet ovat merkityksellisiä ja intuitioni on kehittynyt. Voiko nämä kaikki oireet johtua tästä?

Noin vuosi sitten kävin kaikki testit läpi, että onko minulla kilpirauhasen ongelmia, kaikki oireet viittasivat siihen. Varmaaan arvaatkin jo, että kaikki testit olivat ok. Ei vaivoja kilpirauhasessa. Mietin tuolloin, että ei voi olla totta.
    Nyt ymmärrän, että voi.

Voisitko kommentoida tätä asiaa ja jos saat minusta jotain muuta irti, niin mielenkiinnolla otan kaiken vastaan.

Ystävällisin terveisin, Anniina

2. Markku S. Vierailija

Joo, joo, mä meen nyt ''aukaisemaan henkisen kanavani'' eli meen paskalle.

3. Markku.S Vierailija

Kohdallasi tapahtuu normaali kanavien aukaisuun kuuluvia oireita,elikkä vanhat vaivat aktivoituvat,kuten jo ymmärsitkin.Näitä ns.latauksia tulee riittämään ,täytyy vain kestää.Fyysiset vaivat voi toki hoitaa pois,jolloin olo vähän helpottuu.Tarkempaa tietoa saa kaukoparannuksen yhteydessä,se kylläkin vähän maksaa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri