Marraskuiset 2013

  • Viestiketjun aloittaja MinnaMamma
  • Ensimmäinen viesti
nii
Kiitos MinnaMamma! Mulla on vähän päinvastainen tilanne, ehdin just saada opinnot loppuun ennen ekan syntymää ja olin aika innoissani alkamassa työnhakuun ennen raskausuutista. Olen nyt kaavaillut että olen sitten kotona siihen kunnes nuorempi täyttää vuoden ja jos on reippaampi kuin veljensä niin veisin sitten molemmat yhtäaikaa hoitoon.
Meillä oli rakenneultra keskiviikkona ja kaikki oli hyvin, vauva keskikäyrällä. Maltettiin tällä kertaa olla selvittämättä sukupuolta etukäteen. :) Poikaa veikataan, mutta oishan se kiva saada tyttönenkin.
 
MinnaMamma
Lomalla se vasta onkin kiirettä pitänyt ettei ole ehtinyt täällä käydä, mutta ei näköjään muutkaan.
Rakenneultrassa viimeviikolla käyty ja viikkoja vastaava vimpula siellä potkiskeli, sukupuolta ei sitten haluttukkaan tietää, mutta sen mitä itse katselin niin saattoipa siellä tyttö olla, mutta sepä selviää sitten viimeistään lapsen syntyessä.
Nyt kun lämpimät ilmat ovat palanneet niin on nautittu vaan lämmöstä ja lapset on uineet.Mutta nyt taas kiire, saunan lämmitykseen ...




Minna 22 tasan kai?
 

Yhteistyössä