Marrasmammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Superhyperonnittelut!

Nyt vasta huomasin viestisi, niin innoissani tuota yhteisöjuttua vaan hommailin eteenpäin...

Kiva kun tuli onnistumisia!!!!!

Tule säkin mukaan tonne yhteisöön, mä olen ollut ekasta lapsesta sellaisessa mukana alusta asti, ja olen tykännyt tosi paljon!

Katsotaan nyt, osaanko mä sitä hoidella... Olen vähän käsi näissä tietotekn. hommissa, mutta tärkeintähän on se, että sinne ihmiset kirjoittelevat eikä se että tekniikka on hallussa. :-)

Nyt petiin, on oltu nimittäin aika väsyä äitiä tässä viimeisen viikon ajan.. Mistähän johtuis? :-)

Voi mua onnetonta! :) Miten mä pääsen kirjautuun jäseneksi tuonne Hotmailin Marrasmammoihin?? Pääsin sinne teidän viesteihin asti mut siihen töppäs.

T: Varsinainen Atk-nero!

Heps, tuossa hieman ylempänä oikea toimintaohje (se ensimmäinen meni väärin).

En itse oikein tiedä (kun olen sen yhteisön valvoja, saan vähän erilaisen näkymän kuin jäsenet / pyrkivät jäsenet), että miten jäseneksi anotaan, mutta jossakin siinä varmasti on joku kohta mistä pitäisi ""anoa"" jäsenyyttä, jonka minä sitten käyn hyväksymässä. Saat siitä ilmoituksen spostiisi.

Käypä yrittämässä vielä uudelleen! Te jotka olette jo liittyneet yhteisöön, antakaapa ohjeita kyselijälle...

T. Marrasmamma 2006 ;-)

Ihanaa, kun joku on aloittanut tämän ketjun, niin saa kirjoitella samassa jamassa olevien kanssa. :)
Minä plussasin 5.3 ja tänään varmistin vielä vahvalla viivalla.
Tämä olis nyt sitten toinen raskaus. Viime kerralla marraskuussa -05 oli huonoa tuuria... Olin 12. vkolla raskaana ja masuasukki kuoli tuntemattomasta syystä. Sikiö jouduttiin poistamaan, kun ei itsestään tullut pois.
Kerran ehdin jo sydämensykkeen nähdä. No, yritys jatkui jokseenkin heti ja nyt sitten saimme ihania uutisia.
Mulla alkaa huomenna 7. vko ja kovasti jännitän kuinka tällä kertaa käy.
Itse olen ajatellut mennä varhaisraskauden uä:n parin viikon päästä, niin varmistuu toivon mukaan siitä , että masussa on kaikki ok. Tuulimunan ja kohdun ulkopuolisen pelko jäytää välillä ajatuksissa.

Toivotaan kaikille hyvää onnea ja pysyvyyttä tässä ketjussa. :)

Jemppis, tervetuloa!!! :)

Ja ilmottauduhan sä myös tuonne toiseen ryhmään, ollaan sinne kasaannuttu.... Ohjeet olikin alkuketjusta!

Eikun positiivista odotusta, toivotaan kaiken menevän hyvin!

Tein testin pari päivää sitten ja haalea viiva ilmestyi, en tiedä pitäiskö vielä varmistaa tekemällä toinen testi viikon päästä? No, uskon kyllä että raskaana vihdosta viimein olen. Lokakuussa mulla oli tuulimuna ja se oli inhottava kokemus ja nytkin sitä pelkään.

Kertooka vielä te juuri raskautuneet tuntemuksista viikolla ennen raskauden varmistumista?! Lähinnä haluaisin kuulla kuinka paljon on sitä menkkamaista oiretta ja jopa tiputtelua? Entä menkkamaista kiukuttelua? ;) Monesko yritys kerta oli meneillään kun onnistui?

Mä siis vielä jännään siirrynkö teidän marraskuussa lasketun ajan omaaviin.

Moikka,

vieläkö tämä ketju on pystyssä vai oletteko kaikki siirtyneet tuonne yhteisöön =)

Tein haalean plussatestin viime tiistaina ja toisen ""varmistustestin"" muutaman päivän päästä joten marraskuun ketjuun sitä minäkin taidan pikku hiljaa siirtyä tuolta haaveilijoiden puolelta.

Moi kaikki!

Minäkin kokeilin lähteä tuohon yhteisöön mukaan, mutta missähän vika, kun en ole saanut hyväksymistä? Onko anomukseni päästä mukaan tullut perille? Vai olenko vain liian kiireessä täällä :-)

Heippa,

Rapu kirjoitteli, että on tämän viikon lomalla ja pääsee heikommin koneelle, joten varmasti kuittaa heti sut mukaan, kun pystyy. Sama juttu itellä, että pitäisi ilmottautua :).

kyllähän tätä keskustelua voi pitää yllä täällä sillä välin! Itse en ole vielä uskaltanut yhteisöön ilmoittautua, koska olen edelleen epävarma raskaudesta vaikka tein vahvan plussatestin!!! Kunha saan ajatukseni järjestykseen niin ilmoittaudun mukaan!!! Jännittää vieläkin et onko tää totta!!!!

Yhteistyössä