D
D
Vieras
Jokos asiaa täällä puitu..Martina ja Esko saivat tytön isänpäivän kunniaksi tänä aamuna
tuleekohan tytär äitiinsä..hmm..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :) ihanaa:ja mun kaveri on juuri synnyttämässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja D:Jokos asiaa täällä puitu..Martina ja Esko saivat tytön isänpäivän kunniaksi tänä aamunatuleekohan tytär äitiinsä..hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja D:Minkäköhän nimen he sille antaa..varmaan aika kansainvälisen tms.
Synnytys tais olla aika rankka kun jo perjantaina olivat kuitenkin kättärille menneet ja Esko lauantaina päivällä jo puhui et kohta lapsi on maailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Jotenkin ajattelin että Martina olisi odottanut poikaa. Onnea heille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a:Sitä mä ihmettelen, kun tuo Esko on perus Esko Eerikäinen vaikka on Kolumbialainen...että miten se on niinq mahdollista...
Alkuperäinen kirjoittaja a:Sitä mä ihmettelen, kun tuo Esko on perus Esko Eerikäinen vaikka on Kolumbialainen...että miten se on niinq mahdollista...