MARTINA AITOLEHTI SAI TYTÖN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja D:
Jokos asiaa täällä puitu..Martina ja Esko saivat tytön isänpäivän kunniaksi tänä aamuna :) tuleekohan tytär äitiinsä..hmm..

No ei sen parempi jos tulee isäänsä mutta voihan tyttärestä polvi parantua. Tyttö voi keksiä että elannon voi hankkia muutoinkin kuin paljasta pintaa vätkyttämällä!

Oli "puputyttö" sen verran lihonnut kauttaaltaan että arvasin tulokkaan olevan tytön. Nyt mielenkiinnolla seuraan lunastaako Martina lupauksensa pudottaa raskauskilot parissa viikossa... ;-)

Minkäköhän nimen he sille antaa..varmaan aika kansainvälisen tms.
Synnytys tais olla aika rankka kun jo perjantaina olivat kuitenkin kättärille menneet ja Esko lauantaina päivällä jo puhui et kohta lapsi on maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja D:
Minkäköhän nimen he sille antaa..varmaan aika kansainvälisen tms.
Synnytys tais olla aika rankka kun jo perjantaina olivat kuitenkin kättärille menneet ja Esko lauantaina päivällä jo puhui et kohta lapsi on maailmassa.

No sellaisen nimen joka myy!!!!

Kyllä siitä varmaan joku Victoria Elisabeth Eerikäinen vähintäänkin tulee... ;-) Pitäähän lapsella olla kansainvälinen nimi vaikka sukunimi onkin ihan perus-Eerikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Jotenkin ajattelin että Martina olisi odottanut poikaa. Onnea heille. :)

Palstalla TODELLA moni sanoi, että poika tulee, ei muu Martiinan tyyliin sovikaan...Itsellä oli koko ajan semmoinen olo, että he saavat tytön :D

No älkää nyt viittikö, varmasti ovat lapsestaan onnellisia, ihan niinkuin jokainen vanhempi tuossa tilanteessa. Ja mistä te/me tiedetään millaisia ihmisiä he oikeasti ovat? Nehän voi tehdä ihan vaan bisnestä ja rahaa sillä että antavat aihetta lööppihin...

fiksuahan se on silloin.

itse ainakin uskon että ovat hyviä vanhempia kunnes toisin todistetaan

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Sitä mä ihmettelen, kun tuo Esko on perus Esko Eerikäinen vaikka on Kolumbialainen...että miten se on niinq mahdollista...

Jos vaikka joku "esi-isä" on aikoinaan ollut Kolumbiasta niin onhan se tottavie hienoa sanoa olevansa "Kolumbialainen"... ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Sitä mä ihmettelen, kun tuo Esko on perus Esko Eerikäinen vaikka on Kolumbialainen...että miten se on niinq mahdollista...

Eiks se oo puoliksi kolumbialainen?

On mun tytölläkin turkkilainen etu- ja sukunimi vaikka on puoliksi suomalainen :). Eskon mutsi on varmaan sieltä Kolumbiasta.

Yhteistyössä