Martina entistä pilatumpana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stop leikkauksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24284169]Juuri näin. Jos minulla olisi tuollaiset rinnat itkisin päivät pitkät. Ja samoin jos olisin noin typerä, että menisin julkisesti laulamaan tuolla äänellä jolla se yrittää jotain vikistä. Olin oikeastaan vihainen kun se pilasi Juha Tapion ihanan laulun Pitkä kuuma kesä -ohjelmassa.[/QUOTE]

No enpä usko että sinä Martinan näköisenä itkisit päivät pitkät, edes niiden tissien kanssa. Ja ketään artistia ei oo pakko kuunnella jos ei miellytä. Kuitenkin Martinan keikat ovat täynnä joten jotkut tykkää, sehän on pääasia.

Ihan ok, mutta bikinimallille ei sovi tuollase tatskat. :( Ne saa nuo muuten hyvännäköiset bikinitkin näyttämään aika kaameilta. ... :x Eli jos on tarkotus itseään näytellä julkisesti lähes alasti, niin sitten kyllä pitäs miettiä noita tatskoja sen mukaan. Ei, mulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, koska on itselläkin, mutta nuo Martinan tatskat nyt ei ainakaan tee mainostettaville bikineille oikeutta.

No enpä usko että sinä Martinan näköisenä itkisit päivät pitkät, edes niiden tissien kanssa. Ja ketään artistia ei oo pakko kuunnella jos ei miellytä. Kuitenkin Martinan keikat ovat täynnä joten jotkut tykkää, sehän on pääasia.

Olen todella onnellinen että en ole Martinan näköinen, joten turhaan yrität sellaista väittää että haluasin olla sen näköinen. Ja Martinankin tasoisia artisteja ängetään kaikkiin ohjelmiin, joita muuten seuraa. Puolipakko niitä silloin on kuunnella, koska olen kuitenkin utelias. Ja nyt kävi niin että järkytyin niin paljon etten voinut lopettaa kuuntelua.

No mutta jostain pitää näpäytellä kuitenkin. Kukaanhan ei koskaan omasta mielestään ole kateellinen, en tiiä onko se kateutta, katkeruutta vai mitä lie kun suomalaisten pitää märehtiä niin paljon ihmisten asioita. Milloin kytätään kuinka kallis kännykkä maahanmuuttajalla on ja milloin Martinalla on törrötissit.

Mun mielestä kyse ei ole kateudesta vaan enemmän ihmisiä ehkä ärsyttää. Ärsyttää turhat julkkikset, tyrkyt, tyylittömät ihmiset jne. Ennen vanhaan julkisuudessa oli ihmisiä, jotka ansaitsivat sen paikan, nykymaailman meno on jotain aivan hirveetä kaikenlaisten realityjen ansiosta. Mieti nyt miten Martinakin tuli julkisuuteen, lehdistö teki siitä "salarakkaan".

Martinan ulkonäöstä vielä, musta on hyvännäköinen, mutta miehen näköinen kuitenkin. Varsinkin kun ylähuulen yläpuolella on kuin viikset.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Tatskat on hirveät, meikki liian vahva ja jotenkin miesmäiset kasvot, kroppa ihan jees ilman noita hirveitä tatskoja, eikä ole mitenkään kuvauksellinen, ilme aina sama.

[QUOTE="a p";24285426]Olen todella onnellinen että en ole Martinan näköinen, joten turhaan yrität sellaista väittää että haluasin olla sen näköinen. Ja Martinankin tasoisia artisteja ängetään kaikkiin ohjelmiin, joita muuten seuraa. Puolipakko niitä silloin on kuunnella, koska olen kuitenkin utelias. Ja nyt kävi niin että järkytyin niin paljon etten voinut lopettaa kuuntelua.[/QUOTE]

Itse kirjoitit että jos sulla olisi Martinan tissit itkisit päivät pitkät. Korjasin että epäilenpä sun kuitenkaan itkevän vaikka olisitkin Martinan näköinen, en väittänyt että haluaisit näyttää Martinalta.
Mikä on puolipakko? Minä en yleensä katsele telkkarista semmoista mistä en pidä. Voin vaihtaa toiselle kanavalle tai laittaa koko töllön kiinni jos ei miellytä. Sinua vaivaa siis sama juttu kuin monia muitakin ivallisia ihmisiä; uteliaisuus. Halusit nähdä epäonnistuuko Martina että voisit naureskella ja kirjoitella nettiin hänestä. Samanlaisia ihmisiä on Tuksun keikat pullollaan, pääsevät katselemaan sirkushuveja ja hetkellisesti tuntevat ylemmyydentunnetta kun jollain menee huonosti. Minusta joka asiassa on säälittävää buustata omaa itsetuntoaan polkemalla muita!

Mun mielestä kyse ei ole kateudesta vaan enemmän ihmisiä ehkä ärsyttää. Ärsyttää turhat julkkikset, tyrkyt, tyylittömät ihmiset jne. Ennen vanhaan julkisuudessa oli ihmisiä, jotka ansaitsivat sen paikan, nykymaailman meno on jotain aivan hirveetä kaikenlaisten realityjen ansiosta. Mieti nyt miten Martinakin tuli julkisuuteen, lehdistö teki siitä "salarakkaan".

Martinan ulkonäöstä vielä, musta on hyvännäköinen, mutta miehen näköinen kuitenkin. Varsinkin kun ylähuulen yläpuolella on kuin viikset.

Se ei varmaan ole niiden tyrkkyjen vika että Suomessa on niin helppo päästä julkisuuteen. Taas tänäänkin joku Miss Helsinki-finalisti poseerasi Iltalehdessä suudellen vanhaa papparaista ja julistaen että menee naimisiin. Olisikohan julkisuuskikka, ei kai??? Niin kauan kun ihmiset kirjottelee, riitelee nettipalstoilla ja ostaa lehtiä, niin kauan on näitä Tuksuja ja Martinoita julkisuus pullollaan. Eniten minua ärsyttää median hyväksikäyttö Tuksua kohtaan. Nainenhan on oikeasti sekaisin; häntä mennään katsomaan ja naureskelemaan ja hän ottaa kaiken "nehän on niin kateellisia mulle". Pahoin pelkään että jos tämä ralli ei lopu, on lööpeissä kohta Tuksun kuolinilmoitus. Hänellä alkaa mennä kohta liian lujaa ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää.

Mun mielestä Martina oli paljon kauniimpi luonnollisena, ei leikeltynä ja botoxilla täytettynä niinkuin nyt.
Hemmetin hyvä kroppa sillä on, mut ei se tuota naamaa pelasta. :laugh:

(ja kyllä sillä muuten viikset on, jossain seiskan videohaastiksessa esiintyi meikittömänä ja kyllä ne ihan selvät viikset oli ;))

Se ei varmaan ole niiden tyrkkyjen vika että Suomessa on niin helppo päästä julkisuuteen. Taas tänäänkin joku Miss Helsinki-finalisti poseerasi Iltalehdessä suudellen vanhaa papparaista ja julistaen että menee naimisiin. Olisikohan julkisuuskikka, ei kai??? Niin kauan kun ihmiset kirjottelee, riitelee nettipalstoilla ja ostaa lehtiä, niin kauan on näitä Tuksuja ja Martinoita julkisuus pullollaan. Eniten minua ärsyttää median hyväksikäyttö Tuksua kohtaan. Nainenhan on oikeasti sekaisin; häntä mennään katsomaan ja naureskelemaan ja hän ottaa kaiken "nehän on niin kateellisia mulle". Pahoin pelkään että jos tämä ralli ei lopu, on lööpeissä kohta Tuksun kuolinilmoitus. Hänellä alkaa mennä kohta liian lujaa ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää.

No ei se lehdistö sinne julkisuuteen ketä tahansa fiksua naista julkkisbimboksi tee. Kyllä ne tyrkyt ihan itseään sinne tyrkyttää. Ja se ON melkosen noloa ja ärsyttävääkin.

Jossain gallupissa selvisi että nuoret halusivat mieluummin julkkiksiksi kuin rikkaiksi. Se varmaan kertoo jotakin.

Ärsyttää todellakin median hyväksikäyttö, mennään hyvän maun yli reippaanlaisesti nykyään.

No ei se lehdistö sinne julkisuuteen ketä tahansa fiksua naista julkkisbimboksi tee. Kyllä ne tyrkyt ihan itseään sinne tyrkyttää. Ja se ON melkosen noloa ja ärsyttävääkin.

Jossain gallupissa selvisi että nuoret halusivat mieluummin julkkiksiksi kuin rikkaiksi. Se varmaan kertoo jotakin.

Ärsyttää todellakin median hyväksikäyttö, mennään hyvän maun yli reippaanlaisesti nykyään.

Mutta jokainenhan varmasti ymmärtää ettei Martina mikään tyhmä ole? Tuksu taas on ihan sekaisin ja mua ärsyttää hänen suhteensa median hyväksikäyttö ja ihmisten ilkeys että tunkevat hänen keikoilleen naureskelemaan.

Yhteistyössä