Masennukseen hyvä lääke on Omega-3!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KOKEILKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KOKEILKAA

Vieras
Olen aina syksyisin ollut tosi masentunut, mutta minkäänlaista apua en ole koskaan hakenut vaan yrittänyt selviytyä päivästä toiseen..

Nyt tänä syksynä palstalaisen vinkistä aloin syömään Omega-3:ta päivittäin. Nyt olen odotellut milloin masennus saapuu, kun yleensä loka-marraskuussa tullut.. Ja nytpä sitä ei ole tullutkaan, ihan pienellä alakulolla olen selvinnyt tähän asti..

Enpä muutakaan syytä keksi miksi ei ole masennusta tullut ja on lisäksi edullinen lääkitys. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KOKEILKAA:
Olen aina syksyisin ollut tosi masentunut, mutta minkäänlaista apua en ole koskaan hakenut vaan yrittänyt selviytyä päivästä toiseen..

Nyt tänä syksynä palstalaisen vinkistä aloin syömään Omega-3:ta päivittäin. Nyt olen odotellut milloin masennus saapuu, kun yleensä loka-marraskuussa tullut.. Ja nytpä sitä ei ole tullutkaan, ihan pienellä alakulolla olen selvinnyt tähän asti..

Enpä muutakaan syytä keksi miksi ei ole masennusta tullut ja on lisäksi edullinen lääkitys. :)

Luulempa ettei tuokaan auta sellaiseen masennukseen, jonka pohjalla on jotakin muuta kun syysmasenus/väsymys!.

Tai ei siis ainakaan minulla auttanut Omegat eikä Vapaa kierrot!

Eipä ole auttaneet minulla. Meillä menee ihan suvussa tämä masennus...serotoniinilla asia korjautunut. Ei pidä yleistää, toiselle sopii toinen ja toiselle toinen. Aivot ovat aikasta mutkikas laitos.

Mulle ainut ja oikea lääke on masennuslääkkeet. Minulla on sairaus (neurologinen), jonka vuoksi kärsin serotoniinin vähäisyydestä. Yritin pysyä masennuslääkkeistä pois vähän aikaa, mutta ei.. Oli pakko palata takaisin lääkkeisiin ja nyt syön niitä (pieni annostus), jotta masennus ei enää puhkeaisi.

Kai munkin ois vaan alotettava taas lääkkeet, ei tää täällä palstalla käynti ainakaan yhtään helpota. Kun vähän menin pahaa oloani purkamaan niin johan joku oikaisi kuinka surkee valittaja oon. oon vaan koittanu olla ilman lääkettä kun haluisin imettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Kai munkin ois vaan alotettava taas lääkkeet, ei tää täällä palstalla käynti ainakaan yhtään helpota. Kun vähän menin pahaa oloani purkamaan niin johan joku oikaisi kuinka surkee valittaja oon. oon vaan koittanu olla ilman lääkettä kun haluisin imettää.

Ei täällä kannata kaikkia vastauksia ottaa niin vakavasti.. Toiset provoilee vaan sen vuoksi, että niille itsellensä tulisi parempi mieli. Ja kannattaa miettiä sitä lääkitystä, varmasti olet parempi äiti lapsellesi, kun sulla on parempi olo. Varmasti haluaisit imettääkin, mutta mieti kokonaisvaltaisemmin asiaa. Voimia. :hug: