Masennuksesta kärsivät äidit / refluksi- tai koliikkivauvojen äidit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Novembra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Novembra

Uusi jäsen
17.03.2012
1
0
1
Löytyykö muita masennuksesta jo raskausaikana ja/tai synnytyksen jälkeen kärsiviä äitejä? Olen 36-vuotias kahden lapsen äiti (esikoinen lukiossa, nuorempi 3 kk) ja kärsinyt teini-iästä lähtien masennuksesta ja sosiaalisista pelkotiloista. Olen syönyt mielialalääkitystä vuodesta 2007 lähtien, mutta raskaaksi tultuani lopetin lääkityksen. Vauvallani on refluksi ja ilmeisesti jonkinasteista koliikkia, hän on hyvin levoton ja itkuinen. Väsymys ja masennus ovat jokapäiväisiä seuralaisiani ja toivoisin kovasti löytäväni muita vastaavassa tilanteessa olevia äitejä, joiden kanssa vaihtaa kokemuksia ja jakaa arjen raskasta taakkaa. Yksin on niin vaikeaa, enkä tiedä kuinka kauan enää jaksan:(.

Hei,

Minulla on samanlaista taustaa. Kerron masennuksesta yms privaatisti mielelläni. Lapsia minulla on kolme, kaikki tyttöjä, 11v, 10v ja 2kk. Kaikki koliikkeja! Vanhemmilla oli lisäksi kaikki mahdolliset allergiat. Vauvalla ei näytä maitoallergiaoireita olevan, eikä yhtä pahaa koliikkia, mutta levottomuutta, itkuisuutta ja huutojaksoja on. Ai niin, olen 33. Sähköpostini on koiskeet@hotmail.com

Voimia!

Yhteistyössä