T
Tuulen tytär
Vieras
Ahdistaa, väsyttää, olo on tunnoton, on kuin seuraisi itseään sivusta. Vauva on ihan ok, antaa levätä ja voi/kasvaa hyvin, mutta äiti on ihan...en enää edes tiedä mitä. En todellakaan enää tunne itseäni, en ole sama kuin ennen, äyskin ja tiuskin omille rakkailleni...Tiedän, että rähjään tyhjästä, mutta en osaa lopettaa. Perhe on koko ajan varpaillaan, kun äiti on jatkuvasti vihainen.
Palautuisinko ennalleni jos lopettaisin imettämisen lopullisesti? Maitoa tulee jo nyt todella vähän, vauvalle pitää joka imetyskerran jälkeen antaa lisämaitoa kun muuten ei kiukuttelusta tule loppua. Yritän silti kuitenkin, koska vauva on vasta kaksi kuukautta vanha. Vaikuttaisiko imetyksen lopettaminen minun mielialaani ja mielialojen vaihteluihin? Onko itsekästä lopettaa imetys siksi, kun äidin pää ei kestä?
En tosiaankaan kohta kestä itseäni...eikä varmaan minun perheenikään.
Palautuisinko ennalleni jos lopettaisin imettämisen lopullisesti? Maitoa tulee jo nyt todella vähän, vauvalle pitää joka imetyskerran jälkeen antaa lisämaitoa kun muuten ei kiukuttelusta tule loppua. Yritän silti kuitenkin, koska vauva on vasta kaksi kuukautta vanha. Vaikuttaisiko imetyksen lopettaminen minun mielialaani ja mielialojen vaihteluihin? Onko itsekästä lopettaa imetys siksi, kun äidin pää ei kestä?
En tosiaankaan kohta kestä itseäni...eikä varmaan minun perheenikään.