V
Velvollisuus:Sinde82
Vieras
Sama mikä itsellä. En minäkään saa. Näkyvä toiminta esim. MT-halvaantuneen kaksosen kanssa, on hyvin lapsellista. Asettaa nyt erilaiset oven vetimet, jopa lapsentasoisesti omasta kulttuurista esim. tieteelliseen tutkimukseen paneutuen, eri metallista.
Joo, liiallinen innostuminen kuolemasta, alatyyliin: Voiko Mt-halvaantunutta Kaksosta tappaa? Onnistuuko se heti, vai hetkittäin. Onko kysymyksessä nopea, laillinen tappo, kuten sähkötuoli ja välitön kuolema? Vai hidas kituminen ja onnistuminen, edes, koskaan...
- Ei katso huvita, jos kaikki ovat tässä masennuksessa täällä sen jälkeen. Mihin häntä käytettiinkään.
Minä: Ei silti kiinnosta.
Hyvästä opiskelijasta: Niin, hän on hyvin innostunut.
Minä: Onko hän sitten, jo ammatissaankin tuolla tavalla, yllä mainitun kaltainen ja innostunut? Huom. Aikaisempi (kts. alku)
Ei tässä rasismissa, kaupungin väestöä kuvaavassa, on erikseen tämä alku...
Se on ihan eri, kuin kannibalismi-rasismi, joka ei kuvaa yhteistyötä. Yhteistyö-rasismi on eri asia, se korostaa vain sosiaalista kansskäymistä ja yhteisöllisyytt. Kuitenkin huomioiden vastakkaisen sukupuolen ja florismin, eli sosiaalisen kanssakäymisen. Myös mielikuvitus-tasoisesti.
Minä: Olenko nimeltäni kenties neuroottisen tarkka? No, en ole.
Lauerma: Joo, sanoi äitis, ja lähti kotia v****tuilemasta.
Minä: Onko joku tehnyt sinulle nämä joskus?
Lauerma: Kuka rasisti ja läsnäolija on tehnyt nämä minulle? Vieläpä salaa...
MInä: Heitä on useitakin.
Mitä upeaa löydät kolmiulotteisuudesta ja demokratiasta?
Ei se ainakaan eteenvietyä kasvostoa osoitettuna tarkoita.
Joo, uhkatilanne, katastrofaalinen, kts. katastorfaalinen-käytös.
-Ei niitä ihmisiä saakaan pyörittää näin.
-Joillakin on jäänyt kuule ihan Tittelintuure-satu lukematta.
- Jaa, tuollako sitten on?
Sitä lääkettä ei kannata syödä, kun se on unet.
Ihan kauhean huono satukirja-sarja, ihan ajokortti pois ja kaikkea.
Ne huonot paperit vain tulee frustraation osoittamisesta.
Joo, mutta ne sellaiset, he, eivät saa lapsia muuten. (kts. paikkakunta)
Niin pahoinpideltyjä, niin alistettuja.
"Voi jumalauta; te ette ole saaneet mitään aikaiseksi, jotka olette tehneet tätä euforista sukupuolipisteistön koskettelua hyväksyen. Ei koskaan.... "
Tämä jatkuu vielä....
Onko se sitten se inhimillisyys...?
Miksi kysyt tällaista?
Etkö tunne koko sanaa?
Ei ne/he eivät ole aivan sellaisia.
Ei ehkä psykologiaa kannibalismi-rasismin takia
Lauerma: Joka on taas hänelle ehdotettu ammatti, eikä ollenkaan minulle.
Minä: Niin, miksi mä sellaista ammattia eväisin? No, oota mää katson. Ei se onkin ehdottomasti pakollinen......
Huvittuneena, nauraen:_ Joo, mulle voi olla jonoa. _ Sitten jatkan vielä: Miten voisin itse kiinnostua elämäntapana, elämänvalintana, jostakin noin typerästä ja ahdasmielisestä, jopa tavasta elää. Ala ei ole lainkaan mukava, onnistunut ja/tai kiinnostava. Mun ongelma on, etten kiinnostu ollenkaan mistään tällaisesta inhimillisestä alasta, kuten sosiaali-ala, tai kuten se yleensä mielenkiintona, tai (jatka tätä lausetta: ) koetaan....
Mielenkiinnon kohteena, kun mutta se ei ollut se ala, tai sana.
Joo, liiallinen innostuminen kuolemasta, alatyyliin: Voiko Mt-halvaantunutta Kaksosta tappaa? Onnistuuko se heti, vai hetkittäin. Onko kysymyksessä nopea, laillinen tappo, kuten sähkötuoli ja välitön kuolema? Vai hidas kituminen ja onnistuminen, edes, koskaan...
- Ei katso huvita, jos kaikki ovat tässä masennuksessa täällä sen jälkeen. Mihin häntä käytettiinkään.
Minä: Ei silti kiinnosta.
Hyvästä opiskelijasta: Niin, hän on hyvin innostunut.
Minä: Onko hän sitten, jo ammatissaankin tuolla tavalla, yllä mainitun kaltainen ja innostunut? Huom. Aikaisempi (kts. alku)
Ei tässä rasismissa, kaupungin väestöä kuvaavassa, on erikseen tämä alku...
Se on ihan eri, kuin kannibalismi-rasismi, joka ei kuvaa yhteistyötä. Yhteistyö-rasismi on eri asia, se korostaa vain sosiaalista kansskäymistä ja yhteisöllisyytt. Kuitenkin huomioiden vastakkaisen sukupuolen ja florismin, eli sosiaalisen kanssakäymisen. Myös mielikuvitus-tasoisesti.
Minä: Olenko nimeltäni kenties neuroottisen tarkka? No, en ole.
Lauerma: Joo, sanoi äitis, ja lähti kotia v****tuilemasta.
Minä: Onko joku tehnyt sinulle nämä joskus?
Lauerma: Kuka rasisti ja läsnäolija on tehnyt nämä minulle? Vieläpä salaa...
MInä: Heitä on useitakin.
Mitä upeaa löydät kolmiulotteisuudesta ja demokratiasta?
Ei se ainakaan eteenvietyä kasvostoa osoitettuna tarkoita.
Joo, uhkatilanne, katastrofaalinen, kts. katastorfaalinen-käytös.
-Ei niitä ihmisiä saakaan pyörittää näin.
-Joillakin on jäänyt kuule ihan Tittelintuure-satu lukematta.
- Jaa, tuollako sitten on?
Sitä lääkettä ei kannata syödä, kun se on unet.
Ihan kauhean huono satukirja-sarja, ihan ajokortti pois ja kaikkea.
Ne huonot paperit vain tulee frustraation osoittamisesta.
Joo, mutta ne sellaiset, he, eivät saa lapsia muuten. (kts. paikkakunta)
Niin pahoinpideltyjä, niin alistettuja.
"Voi jumalauta; te ette ole saaneet mitään aikaiseksi, jotka olette tehneet tätä euforista sukupuolipisteistön koskettelua hyväksyen. Ei koskaan.... "
Tämä jatkuu vielä....
Onko se sitten se inhimillisyys...?
Miksi kysyt tällaista?
Etkö tunne koko sanaa?
Ei ne/he eivät ole aivan sellaisia.
Ei ehkä psykologiaa kannibalismi-rasismin takia
Lauerma: Joka on taas hänelle ehdotettu ammatti, eikä ollenkaan minulle.
Minä: Niin, miksi mä sellaista ammattia eväisin? No, oota mää katson. Ei se onkin ehdottomasti pakollinen......
Huvittuneena, nauraen:_ Joo, mulle voi olla jonoa. _ Sitten jatkan vielä: Miten voisin itse kiinnostua elämäntapana, elämänvalintana, jostakin noin typerästä ja ahdasmielisestä, jopa tavasta elää. Ala ei ole lainkaan mukava, onnistunut ja/tai kiinnostava. Mun ongelma on, etten kiinnostu ollenkaan mistään tällaisesta inhimillisestä alasta, kuten sosiaali-ala, tai kuten se yleensä mielenkiintona, tai (jatka tätä lausetta: ) koetaan....
Mielenkiinnon kohteena, kun mutta se ei ollut se ala, tai sana.