Masentaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin

Vieras
Mielen vetää matalaksi, kun ympärillä tuntuu olevan vain pariskuntia. Jouluaattona oli mun vanhemmat, sisko puolisoineen ja veli puolisoineen, eilen kävin ex-anoppilassa, jossa oli exän kaksi sisarta + veli puolisoineen.Tänään olin ystävillä syömässä, niin siellä kolme pariskuntaa lapsineen + minä lapseni kanssa. Olis se kiva, kun olis itselläkin joku jonka kanssa jakaa arki ja lähteä kotiin illanistujaisista. Itkettää.

Joo ja me erotaan ihan kohta koska mieheni on kykenemätön saamaan lapsia ja ei halua kuin omia. 10 vuotta liittoa ja yritystä takana ja oma ikäkin alkaa olla jo kohta este. Elämä vaan on epäreilua.

Kyllä se elämä tosiaan on joskus epäreilun tuntuista. Normaalisti arki tuntuu ihan mukavalta, enkä niin hirveästi tätä "parittomuuttani" sure, mutta nämä juhlapäivät ja tietyt muut hetken tuntuu välillä niin älyttömän ankeilta. Missä se päätetään, kuka saa onnellisen parisuhteen ja kuka jää ilman. Pitäisköhän heittäytyä maahan makaamaan ja kiukuttelemaan :D
Jaksamista molemmille!

itsekin monta vuotta olin sinkkuna ja yhden lapsen yh. monesti mietin kans samoja asioita. mutta mieluummin olen kyl yksin kuin huonossa parisuhteessa. mietipä sitä. :) ja jaksamisia! *hug*

Minäkin ollut yh jo useita vuosia. Kyllähän niitä miehiä olis varmasti löytynyt, mutta kun on juuri tuo periaate, että mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. En oikeastaan kaipaa miestä tähän vanhemmuuteen vaan itselle sitä läheistä ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa asioita. Onneksi tosiaan kohta taas arki koittaa.

Yhteistyössä