Hae Anna.fi-sivustolta

Masentunut ja Heikkolahjainen.

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 27.08.2019.

1. vierailija Vierailija

Mun elämässä ei oo mitää muuta ku nukkumista ja unirytmi sekasin ja pelkkää epäonnistumista elämässä. Isä ei halua olla hirveesti tekemisis. Äiti vain. Sukulaiset ei koskaa ota yhteyttä eikä halua olla missää tekemisis. Oon kaivannu kovaa tyttöystävää ku aivan kamalaa olla yksin. Mutta ei naiset kiinnostu. Oon kokoajan yksin katon tv käyn kaupas ei muuta nukun päivät ja herään 17. Mulla ei ole elämässä mitään. Masentunut ja ihmiset vihaa vaan mua. Kukaan ei ota yhteyttä. Äiti haukkuu laiskaksi tyhmäksi työttömäksi, en tiedä mitä teen?

2. vierailija Vierailija

Lääkäri todennu mulle heikkolahjaisuuden ja epävakaan persoonan. Mä en saa koskaa naista. Mä en oo koskaa ollu töissä. Lähinnä mut heitetää aina töistä ulos. Tilanne on niin paha että ei enää toivoa.

3. vierailija Vierailija

Eipä taida ketään kiinnostaa, no tietääpä jatkossa, ettei tälläsiä kirjota.

4. vierailija Vierailija

Sä olet niin negatiivinen itseäsi kohtaan. Kun jauhat tuota niin ohjelmoit aivosi uskomaan sitä.

5. vierailija Vierailija

Näin juuri. Yritä nyt jotain, vaikka vähänkin, tehdä parannuksia. Etsi uutta, parempaa seuraa, mene vaikka vapaaehtoistyöhön jonnekin. jos ei huvita, niin pakota ittes menemään, vaikka väkisin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri