Maspalomas

  • Viestiketjun aloittaja Nakuilu
  • Ensimmäinen viesti
Nakuilu
Heips. Ollaan mieheni kanssa menossa ensi kuussa Maspalomasin dyyneille (toivottavasti aurinkoon). Onko kellään kokemusta kyseisen paikan nakurannasta. Onko siellä turvallista olla ja mitä kaikkea tarjolla? Ovatko miehet ahdistelevia jne?
 
Äijä
Mistähän näitä höhö-miehiä oikein sikiää? Ei ihme, etteivät suomalaiset naiset osaa oikein arvosta meitä miehiä kun suurella osalla aivotoiminta muistuttaa Homer Simpson:a.
Suurin osa suomalaisista naisista on vahvoja, seksikkäitä ja osaavat ajatella omilla aivoillaan. Olette ihania!
 
yäks
Imartelulla ei kuule äijän käppänä pitkälle pötkitä, suoranaista perseen nuolentaa tuollanen, siis kuvainnollisesti. Suomalaistakaan läskipersettä et saa kuitenkaan !
 
Alkuperäinen
Ja aiheessa on taas pysytty ihan niinkuin ennenkin! Voisiko joku vastailla asiallisesti esitettyihin kysymyksiin.
Ps. En ole läskiperse, vaan 171cm 58kg urheileva 38v vaalea nainen.
 
Tare
Ei hätää,kyllä siellä saa olla aivan rauhassa,ei siellä kukaan häiritse.Saksalaisia vanhoja pariskuntia siellä on enimmäkseen ollut,mitä olen siellä käynyt.Olen kerran tehnyt treffit siellä erään Saksalaisen naisen kanssa erääseen baariin,ja en olisi kyllä häntä tuntenut vaatteet päällä enää.
 
Guest
Alkuperäiselle:
Olen siellä käynyt ja miehenä kommentoin.
Kyllä siellä ihan rauhassa saa olla. Sehän on ns. normaali uimaranta, jossa vaan ollaan nakuna.
Rannalla näytti olevan erikseen miesten osasto, jossa oli parisataa ukkoa makoilemassa alasti. Niitä voit käydä katselemassa jos alastomat miehet kasapäin kiinnostaa.
Minä olin silloin avovaimon kanssa ja hän ei mennyt lähellekään sitä rannan seutua. En tiedä miksi, ei hänelläkään mikään läskiperse kuitenkaan ole.
Pelailivat siellä lentopalloa myös nakuna. Naiset oli tietenkin nakuna ja meikäpoika katseli tietysti silmät killillään.
Hauskaa matkaa teille !
 
Alkuperäinen
Kiitos. Viimeinkin asiallisia vastauksia. Mieheni taitaa odotella näkevänsä ""kauniita maisemia"" ja sen hänelle suon. Toivottavasti myös minulle on jotain tarjontaa. Hih.
 
Ihan kivaa seutua.
Olen muutaman kerran käynyt niillä rannoilla, eikä minulla ole mitään negatiivisiä kokemuksia. Sopiva lenkki kävellä Playa del Inglesistä Maspalomasiin rantaa, tai dyynejä pitkin. Saksalaiset pelaa nakuna lentistä, välillä joku pulahtaa nakuna mereen.

Kerran kyllä meinasin rantabaarissa hotaista kaljat väärään kurkkuun, kun tosi hyväkroppainen kauniisti ruskettunut nuori neitokainen käveli kohti baaria, jossa istuin. Kun katsoin tarkemmin, niin se tuttu ""varoituskolmio"" oli sheivattu porsliiniksi ja kultainen korvis killui vissiin siinä klittan kohdalla. Oli ihan kiva näky, mutta en kehdannut alkaa tuijottamaan sen tarkemmin missä se kultainen korvis oli kiinni.

Rannasta poispäin dyynien katveessa on kivoja kivistä tehtyjä pieniä suojamuureja, joissa voi harrastaa sitä sun tätä kivaa.
Homot ja lesbot on sitten dyynien jälkeisillä pienillä saarekkeilla, joissa kasvaa kitukasvuisia pensaita.

Ihan kiva paikka ja onhan siellä härmäläisten omistamia kapakoitakin muutama kappale, jos tulee ""koti-ikävä"". Suosittelen lämpimästi kyseistä paikkaa, ei ole niin karua seutua, kuin joillakin muilla kanarian saarilla.
Kaitpa se on taas tammikuun pakkasilla lähdettävä sinne.
 
repe
taitaa kuitenkin olla, että iso osa ns nudisteista onkin tirkistelijöitä. paljastuu sinunkin kommentista hienoisesti sellainen sävy. vai onko ne myös itsensä paljastelijoita??
 
Antsu
Olen käynyt muutaman kerran Inglesin naturistirannalla ja dyyneillä. Voi sitä vapauden tunnetta, kun voi ilman rihmankiertämää kävellä tai vaikkapa välillä juostakin pitkin dyynejä!

Rannan tuntumassa on sadoittain alastomia ihmisiä, miehiä ja naisia, lihavia ja laihoja, nuoria ja vanhoja. Ei siinä kukaan ehdi ketään erityisesti tiirailemaan. Vaikka itse en ole mitenkään alastomuuttaa aatteena sisäistänyt, niin viihdyn todella tuolla rannalla. Ensi maaliskuussa jälleen!
 
Q-56
Olimme edellis talvena Inglesissä avomieheni kanssa. ensimmäinen päivä nakurannalla dyyneillä tuntui vähän oudolta ja ujostutti mutta päivä päivältä tuntui mukavammalta. Eikä tarvi hävetä sillä kaikkea oli lihavasta laihaan, enimmäkseen keski-ikäistä porukkaa(niinkuin mekin).""Tututkin"" jo tervehti, ihmisillä kun on tapana mennä samoihin paikkoihin. Ainoa haitta on lentävä hiekka. Ei kun menoksi!
 
MinäkinN
Viime talvena kävimme Inglesin nakurannalla ensi kertaa mieheni kanssa. Aluksi hieman oudoksutti olla alasti vieraiden silmien edessä , mutta kun totuin tuntui jotenkin aistikkaalta tuntea katseet jotka miehet loivat ja näytti miehenikin kiinnostuneelta katsellessaan estottomia nuoria naisia.
 
neiti
Olen siellä ihan yksikseni ollut aurinkoa ottamassa, ei siellä kukaan ahdistele. Tilaa on plajon, ja ainakin suurin osa ihmisistä ovat aivan normaaleja ihmisiä jotka eivät vain halua rusketusraitoja. Perheineen nauttivat kauniista päivästä.

Eli ei mitään negatiivistä kerrottavaa sieltä, kannattaa mennä ja nauttia auringosta.

Mikä hienointa, siellä ihmiset ovat sinut itsenä kanssa eivätkä välitä omista tai toisen muutamasta liikakilosta, niinkuin ""normaalilla"" rannalla, siellä kaikki vain tuijottavat jos et satu olemaan ""rantakunnossa"".
 
Paikalla käynyt
Ihan mukava paikka on, kuten täällä on monet kertoneet.
Siellä saa todella mennä liikakiloista välittämättä, eikä kukaan hirveästi tuijottele, koska kaikki näkyy.
Eihän siellä kaikki alasti ole, koska rannalla kävellään Inglesin ja Maspalomasin väliä myös kuntoilumielessä.
Rauhassa saa kyllä olla.
Kävi muuten jokunen vuosi sitten mukava tapaus. Ujona maalaispoikana tuijottelin kaunista naista, joka istui rannalla polvet koukussa kirjaa lukien. Oli tuuhealla karvoituksella varustettu pimpikka hyvin esissä. Lensi suurehko perhonen tähän karvoitukseen istumaan tytön huomaamatta. Jonkun aikaa siinä seurasin ja perhonen lähti omia aikojaan pois. Minäkin sitten jatkoin matkaa, mutta olihan vaan mukava tapaus.......
 
Utelias
Olen joskus itse ollut naisystäväni kanssa Yyterin nakurannalla. Saimme kyllä olla kohtuullisen rauhassa siellä, vaikka aika paljon uteliaat miehe kyllä seurailivat tekemisiämme.
Miten on onk kukaan saanut (seksi)seuraa nakurannoilta? Parit? Sinkut? Miehet? Naiset?
 

Yhteistyössä