Maspalomas

  • Viestiketjun aloittaja Nakuilu
  • Ensimmäinen viesti
useinkin käynyt
oman kullan kanssa tai sitten yksin jos haluaa jännitystä ja tyydytystä siihen tärkeään seksi elämmään siellä on kyllä variaatioita joka lähtöön eikä tarvitse hävetä eikä pelätä
 
muutama vuosi sitten dyyneillä käynyt
Seksiä hiekkadyyneillä harrastavat turistit pilaavat saarten maineen perhelomakohteena.
Näin kirjoittaa Iltalehti matkailusivuillaan. Mitä mieltä olette onko dyyniseksi lisääntynyt?
 
Vierailija sivhos
Oletteko huomanneet nakurannoilla miehillä levotonta "paisumista" alapäässä?Voisi kuvitella,terveellä miehellä alkaa heppi seisomaan tosi jämerästi,kun näkee alastomia noisia ympärillään.Alkaako naisilla alapää kostumaan näkemistään kullinpaljoudesta?Ja etenkin tanakasti seisovan kullin nähdessään?
 
Sini
Huomaa, että ne ketkä eivät nudismia harrasta eivät myöskään siitä yleensä mitään ymmärrä vaan sekoittavat sen omiin seksuaalisiin ajatuksiinsa. Kyllä 95%:lla alasti auringosta nauttivista on nimenomaan mielessä se aurinko, ei suinkaan naapurin anatomia. Kyllä siellä saa olla aivan rauhassa, ihan samoin kuin "tavallisellakin" rannalla. Harvempi itseasiassa siellä kehtaa tuijottaa kuin tavallisella rannalla!! Olin mieheni kanssa Inglesin päässä nudistirantaa esimerkiksi viime kesänä ja hyvin rauhassa saimme olla. Ikää on noin 30 kummallakin ja vartalo hyvässä kunnossa jos se nyt tähän liittyy.

Nakurannalla kävijöiden keski-ikä on jonkin verran korkeampi kuin tavallisella johtuen ehkä osittain myös siitä, että ihmisestä tulee enempi sinut itsensä kanssa kun ikää kertyy. Silti joukossa on kaikkea teineistä eläkeläisiin. Muualla Euroopassa nudismi on paljon yleisempää kuin meillä ahdistuneilla suomalaisilla, eli sinne vaan mukaan kokeilemaan.
 
Etsin silmässä !
Tervehditään kun tavataan dyydeillä viikolla 11, vaimo jää hotelliin

T. Jukka



Olen käynyt muutaman kerran Inglesin naturistirannalla ja dyyneillä. Voi sitä vapauden tunnetta, kun voi ilman rihmankiertämää kävellä tai vaikkapa välillä juostakin pitkin dyynejä!

Rannan tuntumassa on sadoittain alastomia ihmisiä, miehiä ja naisia, lihavia ja laihoja, nuoria ja vanhoja. Ei siinä kukaan ehdi ketään erityisesti tiirailemaan. Vaikka itse en ole mitenkään alastomuuttaa aatteena sisäistänyt, niin viihdyn todella tuolla rannalla. Ensi maaliskuussa jälleen!
 
Viimeksi muokattu:
Naku
Oletteko huomanneet nakurannoilla miehillä levotonta "paisumista" alapäässä?Voisi kuvitella,terveellä miehellä alkaa heppi seisomaan tosi jämerästi,kun näkee alastomia noisia ympärillään.Alkaako naisilla alapää kostumaan näkemistään kullinpaljoudesta?Ja etenkin tanakasti seisovan kullin nähdessään?
Naisena kiva ottaa aurinkoa nakuna, viereeni tuli nuorempi poika ja luulin gigoloksi. Olikin suomalainen poika ja juteltiin paukkaja ottaen, riisu housunsa vaikka selvästi seiso. Kiva kaveri ja hotelliilla mun luonna tein kunnon paukut. Halus ilmastoinnin alle ja riisu vaikka sillä seiso, sit ottirinsinkkani pois ja puristeli mun isoja riipputissejä. Sitten mammaa vietiin oikein nuoruuden innolla pari viikkoo, ei kehannut kotona kertoa kunnon seksilomasta nuoren kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
no just joo
Menen itse siksi, etten halua, että on valkoisia juonteita! Ei ole seksi asia, mutta on kun en niitä halua. Ihan oikeasti HALOO, se on vain auringon ottamista. Rusketusta. En todellakaan kaluja kattele!
 
Auringossa
Kiva katsella oheista viestiketjua ja ihmetellä, kuinka vahvoja ennakkoluuloja monilla on ihmiselle luonnollisesta asiasta. Olemme monien vuosien ajan viettäneet osan lomistamme Maspalomasissa ja käyneet myös nakurannoilla ja dyyneillä. Rannalla ihmiset ottavat aurinkoa ilman vaatteita ja nauttivat lämpimästä ja osa toistensa seurasta, ei siinä sen ihmeellisempää. On kiva katsella ihmisiä kun he nauttivat olostaan.
Dyyneillä voi ottaa aurinkoa ja siellä saa myös nauttia seksistä niin kuin haluaa. Kukaan ei velvoita ketään mihinkään eikä tee kenellekään mitään pahaa. Meillä on dyyneiltä monenlaisia kokemuksia ja ne kaikki ovat ihan mukavia. Olemme harrastaneet siellä seksiä lukemattomia kertoja ja nähneet kun muutkin niin tekevät. Emme ole antaneet itseämme häiritä jos joku tai jotkut ovat meitä halunneet katsella. Olemme saaneet paljon hyviä ystäviä, ihmisiä joiden kanssa voi puhua asiasta kuin asiasta.
Emme ole kertaakaan osuneet tilanteeseen, jossa ihmiset riitelisivät saati käyttäsivät väkivaltaa toisia kohtaan.
Maailma on kuitenkin avoin kaikenlaisille ajatuksille. Emme mekään halua arvostella niitä, jotka haluavat viettää lomansa jossakin muualla kuin nakurannalla tai dyyneillä. Onko se sitten suvaitsevaisuutta vai mitä se on. Mekin käymme lomilla monissa erilaisissa paikoissa katselemassa paikkoja ja tutustumassa uusiin ihmisiin.
Mutta kaiken kaikkiaan on hyvä kun mahdollisimman monet kertovat kokemuksiaan eri asioista ja eri näkökulmista. Siitäpä sitten voi lähteä itse oman kokemuksen kautta rakentamaan omaa mielipidettään asioihin.
 
vierailija
Olen joskus itse ollut naisystäväni kanssa Yyterin nakurannalla. Saimme kyllä olla kohtuullisen rauhassa siellä, vaikka aika paljon uteliaat miehe kyllä seurailivat tekemisiämme.
Miten on onk kukaan saanut (seksi)seuraa nakurannoilta? Parit? Sinkut? Miehet? Naiset?
Olimme vaimon kanssa vuosi sitten, oli ihana loma. Olimme useana päivänä nudisti rannalla, vaimo oli aluksi ujo, mutta sitten tottui myös ja otti kaikki pois. Saa olla rauhassa, toki riippuu missä on. Löysimme kivan paikan missä muutama muu pariskunta, ei pelkkiä miehiä. Muutama pariskunta harrasti seksiä avoimesti, mutta ei se häirinnyt. Mekin käsipeliä, oli ihanaa.
Toinen pari vieressä myös.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
ne ketkä eivät nudismia harrasta eivät myöskään siitä yleensä mitään ymmärrä vaan sekoittavat sen omiin seksuaalisiin ajatuksiinsa. Kyllä 95%:lla alasti auringosta nauttivista on nimenomaan mielessä se aurinko, ei suinkaan naapurin anatomia.
Kaikkitietävä olet, koska pystyit tarkat prosenttilukemat esittämään? Ja lehmät lentää.

Sinä se tässä et ymmärrä ilmiselvää faktaa. Sitä, että alastomuus ja seksuaalisuus ovat naimisissa olevia petikavereita. Ei ole toista ilman toista.

Sauna-argumentilla ei pitkälle pötkitä, koska sillä pystyy perustelemaan alastomuuden vain saunoihin tms.

Langenneella lantulla varustettu puhuva pää se silti vain jankuttaa alastomuuden luonnollisuudesta, pälä pälä pälä.

Todellisuudessa kyse on vääristymästä. Eikä meistä kukaan ole siitä vapaa. Muistakaa tämä seuraavalla kerralla, kun tulette tänne jankuttamaan alastomuuden luonnollisuudesta.
 
vierailija
Missä se tässä maassa onnistuu ilman, että siitä tulee sanomista? Kun kysellyt olen Airbnb:ssä naismajoittajilta asiasta (oikeastaan naku-uimisesta), niin aika vaihtelevaa on menestys ollut... 😒

Osa siellä ei suostu uskomaan, että jotkut majoittajat itse rikkovat palvelun Yhteisösitoumusta. Asiakkailta kyllä sen noudattamista vaaditaan, mutta ei ilmeisesti majoittajilta?

Keskustelu alastomuudesta maallisten ihmisten kanssa ei ole niin avointa kuin annetaan yleisesti ymmärtää... kai se vain on sit niin, että "riippuu ihmisestä"...

Ja ärsyttää – erityisesti naisissa – että eivät ymmärrä sitä, että seksi on alastomuuden petikaveri, läheisempikin. Jopa jotkut miehet kieltävät tämän, ilmeisesti kuitenkin vain tarkoituksenaan vedättää naisia; saada naiset riisumaan ja sit lopulta kuitenkin vain nauttia näkemästään seksuaalisesti. Tietenkin niin, että ne naiset ei tajuais sitä.

En haluaisi yleistää, mutta moni nainen on aika tyhmä, kun ei tajua tätä kuviota. Että miten heitä huijataan.

Ja ihmismieli! Kuinka petollinen se todellakin on! Se keksii kaikenlaisia tekosyitä saadakseen haluamansa, seksuaalisen himon täyttymyksen. Hävetkää, miehet, jos osaatte!

Toisaalta ihan ymmärrettävää. Miesten täytyy toimia noin, koska jos olisivat rehellisiä, niin saisivat ties millaiset syytteet seksuaalisesta häirinnästä tms.

Sellaista tapausta olen joutunut ihan itse todistamaan, että rehellisyys ei aina kannata...
 
vierailija
Ja ärsyttää – erityisesti naisissa – että eivät ymmärrä sitä, että seksi on alastomuuden petikaveri, läheisempikin. Jopa jotkut miehet kieltävät tämän, ilmeisesti kuitenkin vain tarkoituksenaan vedättää naisia; saada naiset riisumaan ja sit lopulta kuitenkin vain nauttia näkemästään seksuaalisesti. Tietenkin niin, että ne naiset ei tajuais sitä.

En haluaisi yleistää, mutta moni nainen on aika tyhmä, kun ei tajua tätä kuviota. Että miten heitä huijataan.

Ja ihmismieli! Kuinka petollinen se todellakin on! Se keksii kaikenlaisia tekosyitä saadakseen haluamansa, seksuaalisen himon täyttymyksen. Hävetkää, miehet, jos osaatte!

Toisaalta ihan ymmärrettävää. Miesten täytyy toimia noin, koska jos olisivat rehellisiä, niin saisivat ties millaiset syytteet seksuaalisesta häirinnästä tms.
 

Yhteistyössä