mastsolusyöpä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei
Vähän on mieli maassa. Mulla leikattiin kuukausi sitten levinnyt luomentapainen ja sen todettiinkin olevan täynnä mastsoluja eli oli syöttösolukasvain. Ilmeisesti kaikki tähän liittyvä on syöpää. Edessä on uusi leikkaus ja todennäköisesti useampia. Eivät vielä tienneet onko paikallinen vai etäpesäkkeitä lähettänyt. Leikkauksia useampi siksi, että mulla on vastaavia muutama muukin kropassa.
Googlatessa tuli selväksi, että yksi koirien yleisimmistä syövistä ja suurin syöpäkuolinsyy. Ihmisellä harvinainen, mitä sanoi lääkärikin. Tietoa tai kokemuksia löytyy netistä tosi vähän. Pelottaa, itkettää ja masentaa. Ajattelin, että edessä olis vielä vaikka mitä, ura, perhe, matkustamista....

Onko kellään kokemusta tästä? Kaipaisin kuulla.

Moi! Ikävä kulla sun tapauksesta. Mun mummolla oli tässä taannoin rintasyöpä, ja se selvis kuin selviskin siitä uskomalla parantumiseen. Samaa uskon sunkin kohdalla. Kaikesta selviää aina kun jaksaa taistella ja nauttia elämästä sellasena kun se on sitähän elämä pääasiassa onkin! Mut usko ittees ja muutenkin lääkärit osaa hommansa. Syöpä kuulostaa aina ns. Viimeiseltä tuomiolta mut sitä se ei oo! Voimahalit sinne t. Minä 15v

Kiitos kauniista vastauksesta! Viisaita sanoja sinulta, olisivat minkäikäiseltä tahansa. Miten hienoa, että mummisi parani koitoksestaan :) taistelematta ei luovuteta täälläkään. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.

Kokemuksia ei tästä tautimuodosta taida löytyä keltään...?

Yhteistyössä