Masturbointi parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Yleensä parisuhteessa etenkin naisten masturbointi on tabu, siis parin omissa keskusteluissa. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä viisi vuotta, josta puolitoista naimisissa, emmekä puhu ""oman käden oikeudesta"" juuri koskaan. Joskus olen häneltä kysellyt onko hän sitä harrastellut ja onhan hän, tottakai! Hän ei koskaan kysele (ehkä kuitenkin tietää) enkä siitä ole hänelle kehdannut puhua. Hän kuitenkin yllätti minut tänään suihkussa ja minua hävetti aika tavalla. En tiedä oikein miksi, kai sen pitäisi olla kuitenkin normaalia ja sallittua. Miestäkin vain nauratti kovasti. Luulen, että puhumme asiasta piakkoin, kun minua se ainakin vaivaa. Kuinka te muut olette ottaneet asian esille jos olette, ja kuinka mies on suhtautunut? Minä pelkään hieman että mieheni luulee ettei hän riitä minulle...

Minä en pysty masturboimaan yksin, mieheni selän takana jostain syystä tulee sellainen olo että pettäisin häntä itseni kanssa. Hänkin oli sitä mieltä suhteen alkuvaiheessa, olen ollut mieheni kanssa 2,5 vuotta yhdessä ja 1 vuoden kihloissa, heti kun mentiin kihloihin niin hän on alkanut masturboimaan niin mahdottomasti että ei seksi enään kiinnosta kuin kerran viikonloppuna.. Tulee sellainen olo että hän tykkää ja saa enemmän tyydytystä omalta kädeltä kuin minulta vaikka väittää kiven kovaa niin asia ei ole.. en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, tulee vaan niin harmillinen olo aina kun hän vastaa vaan että ei kiinnosta tänää.. Kannattaa puhua asiasta, mieheni ei halua puhua minulle asiasta kovinkaan yksityiskohtaisesti koska saan sen kuulostamaan kuulemma väärältä asialta tehdä.. kannattaa puhua miehellesi, hänkinhän masturboi, niin miksi hänelle tulisi sellainen olo jos hän itsekin tekee niin.. mielestäni miehet ovat vaan innostuneita kuulemaan miten nainen tuntee itsensä, yleensä miehet jopa kiihottuu sellaisesta.. rajusti vaan aamupalaa syödessä heität että kulta, kuin usein sä masturboit nii siitä se asia lähtee :) :D
 
Viimeksi muokattu:
kenties
Vaimo, meillä puhutaan masturboinnista keskenään kuten muistakin asioista. Masturboimme joskus yhdessä ja joskus erikseen ja tiedämme millon toinen on runkannut. Juttelemme myös siitä mitä fantasiaa on käyttänyt runkatessaan ja laukesiko hyvin vai keskinkertaisesti :)

Harrastamme masturbointia säännöllisesti, kummallekaan se ei tuota ajatusta, että enkö minä riitä kun pitää omaa käteen turvautua.
Sitähän ehdotetaan tuolla nuorten palstalla paremmaksi aluksi seksille kun yhdessä tehdään kivaa ja näytetään toiselle mistä pitää oikein erityisen paljon.

On se kumma että pettäminenkö olisi parempi asia kuin yhdessä yksin tehty omahyväily ??
 
Viimeksi muokattu:
Rva48
Minä masturboin hyvinkin usein ennen nukkumaan menoa. Siis teen sen itse jos mieheni ei tyydytä minua. Teen sen sängyssä sormin tai ja sauvan kanssa mieheni ollessa vieressäni. Saatan jopa laittaa imukuppi dildon sängyn reunalle tai lattialle ja tehdä orgasmiin asti omin avuin.
 

Yhteistyössä