masturbointi

  • Viestiketjun aloittaja Blondi
  • Ensimmäinen viesti
Blondi
Hieman nolottaa kysyä, mutta niin vaivaa.
Onko kukaan masturboinut itseään gotler tangolla? Olen metfursti pötkää käyttänyt monesti, mutta haluisin vaihteeks kokeilla isoa gotler tankoa.
 
Aino A Vaalee-Tuuhee
Klerro esnin, ketä sen Kotler tanGon esitsää.Iha veiras biitsi,
mut vois kulla josuksraflassa pyytä päntiä skulaama sen niikuliivenä.Olis niiku kiva saata,tiätsä niiku römpsää liiketä..
 
kokeile
Mä käytän kotimaista tuorekurkkua tosin ulkolainenkin käy.
Torekurkussa on se hyväpuoli, että sinne saa tehtyä hyvän lerssin päähän ja kodomi päälle niin upeeta. Kodomin päällä ollessa kurkun voi huoletta tarjoilla seuraavana päivänä.
Kun tarjoilin sitä niin kehuivat porukat hyväksi kotimaiseksi sitäkin kurkkua ja hyvää se oli minustakin.
 
Panaanipano
Nyt on taas se hetki tehdä pano panaanilla ja tietysti kortonki päällä.
Ihanasti kutisee pillun päällä panaanin pää. Alan tehdä. Painoin panaanin sisään.
Hyvältä tuntu ongaskin tuli.
 
Seidi
Paras masturbointi on hieromasauva jossa on klitoris kiihotin ja orgasmia kiihottavaa liukuvoidetta saa varmat orgasmit jos en saa kullia niin käytän seksivälineitä käytin justiin hieromasauvaa on kiva mennä nukkumaan kun on saanut 2 orgasmit
 
vierailija
mul on juuri tutustuin uuteen ja tämän kanssa harrastus seksiä joka päi'vä melkein äsken vedin ulos ja pakko runkkaamaan kun muuten ei odottaa et nainen on taas valmis muuten ihana ja tykätään kovasti ehkä naimisiin
 
vierailija
Hei voisiko joku nainen rohkaista minua tarvitseeko hävetä kun käytän muovipintaista teippivaippa itsetyydytyksessä apuna. Onko se normaalia? On muuten kans tarve että joudun käyttämään vaippoja. Hävettää todella paljon. T: 27 v nuori vaippa poju :'(
 

Yhteistyössä