masuasukin jatkuva liikkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enni81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enni81

Vieras
ajattelin kysästä täältä josjoku osaisi auttaa..Mulla nyt rv 24 ja liikkeitä olen tuntenut rv 17 asti. Yleensä olen huolestunut jos en ole tuntenut potkuja muutaman päivään mutta nyt mulla on ihan päinvastainen huoli. Eli pikkuinen myllertää kovalla tohinalla jo toista vuorokautta,siis tuntuu ettei ole taukoja lainkaan välissä..Eilen illalla en meinannut lainkaan saada nukutuksikaan kun pikkuisen liikkuminen tuntui jo melkeen ahdistavalta ja aamulla heräsin taas samaan tohinaan ja se jatkuu vieläkin! Voiko olla että pikkuisella on jokin hätä vaíko onko tämäkin normaalia? Ja tämä alkoi oksennustaudin jälkeen jota kesti yhden vuorokauden ja nyt on lähinnä ollut enää vain ylävatsan poltetta pitkinpäivää. Onkohan tässä oikeesti syytä huolestua?

Meillä molemmat on ollut kovia liikkumaan, mutta varsinkin kuopus. Eivät neuvolassakaan meinanneet saada sykettä millään mitattua. Kertaakaan ei tarvinnut tehdä liikelaskentaa, kun ne 10 kpl tuli jo alle minuutissa. Ihan normaali 2v tuo on ja aika rauhallinen tapaus nykyään. Minun näkökulmasta kuulostaan kyllä siis ihan normaalilta.

Tosi liikkuvainen oli toi meidänkin tapaus, en kertaakaan mitään liikelaskentaa tarvinnu tehdä kun liikkeitä olis ollu varmaan sata tunnissa. Odota vaan kun tota jatkuu isompana, sit kun viikkoja on yli 30 eikä pääse liikkumaan muuta kun siirtää peppua puolelta toiselle. Ihana tunne kun ihon läpi tuntee sen pepun ääriviivat ja sitten se taas siirtyy toiselle puolelle. :saint: :heart: