Masun kasvu rv 20 -->

  • Viestiketjun aloittaja Miisa
  • Ensimmäinen viesti
katsku
heips...
itselläni juurikaan ei ennen tuota 20 viikkoa erottanu raskausttani, vaikka käytän normaaleja vartalonmyötäisiäkin vaatteita!! Oikeastaan viikosta 22-23 lähtien koin ekat kamalan voimakkaat menemiset ja pompinnat mahassa, jopa yöllä j anyt 3 viikkoa myöhemmin, vain voimistuvat. Mutta jos olen mennyt kuin viita piru koko päivän nuppunen on rauhallinen masu asukki..ja kuulostelee tilannetta, sen huomaa..Niin nyt olen joutunut jo luopumaan lähes omista housuistani, mikäli en halua rehottavia masu virityksiä laittaa, mieluummin pitänyt näitä mm. BEBES yhtiöltä hankkimia vaatetuksia...
Mittoja on sillai että mulla on 3viikon sisällä tullu kaamea muutos, yks kaks joku kuin olisi parkkeerannut rasva kerrokseksi, kovaksi sellaiseksi ja laittanut minun kävely tyyliinikin muutoksen...Paino on pysynyt suht alhaalla...
 
Sinda
Minulla mahan pystyi peittämään hyvin vielä viikolla 20, koska rinnat olivat ulompana kuin maha. Vasta viikon 25 jälkeen maha otti huiman kasvuspurtin ja se on kasvanut huomattavasti rintoja ulommaksi. Viimeisten parin-kolmen viikon aikana mahasta on tullut iso pallo ja ympärysmittaa on tullut lisää useita senttejä. Nyt on menossa rv 28. Ihan hirvittää, kuinka isoksi se vielä ehtiikään kasvaa.
 
boltsimasu
Esikoista odottaessani vyötärön ympärykseni kasvoi rv19+5-rv39+6 22cm, vauveli painoi syntyessään 3920g ja oli pitkä 52cm. Nyt menossa rv17+5 ja vatsa on kasvanut jo todella paljon.
 
katsku
no en kyllä tietääkseni, asun maaseudulla että aivan näitä nettikauppoja harrastelen paljon ja varsinkin ny kun maha sanelee ehtoja...että sori vaan itsellees!!!!!
 

Yhteistyössä